دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

جشنواره فیلم های ورزشی ۶۹۳ اثر دریافت کرد

جشنواره فیلم های ورزشی

سینماپرس: ۶۹۳ فیلم از ۲۳ کشور، متقاضی حضور در قسمت های مختلف دوره یازدهم جشنواره جهانی فیلم های ورزشی ایران شدند که دی ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، با پایان مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی، آثاری از ۲۳ کشور عضو شامل هند، ژاپن، نیجریه، مالزی، لبنان، ترکیه و آفریقای جنوبی برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

سه کشور هند، ترکیه و عراق بالاترین تعداد آثار ارسالی را به نام خود ثبت کرده اند. همچنین با ارایه ۲۲۳ فیلم از ایران ۱۱ درصد افزایش نسبت به دوره قبل مشاهده می شود.

جشنواره فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.

یازدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان صدا و سیما و شبکه ورزش، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.