دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

ضبط دوباره همه صحنه‌های کوین اسپیسی با بازیگر جدید

ریدلی اسکات

سینماپرس: طبق گفته کارگردان فیلم سینمایی «همه پول‌های جهان»، فیلمبرداری مجدد تمام صحنه هایی که پیشتر کوین اسپیسی بازی کرده بود، پایان یافته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از رویترز، ریدلی اسکات، سازنده فیلم «همه پول‌های جهان» گفت: کار فیلمبرداری همه صحنه‌هایی را که کوین اسپیسی در آنها بازی می‌کرد، انجام داده و فیلم همچنان می‌تواند در ماه دسامبر اکران شود.

فیلمبرداری مجدد صحنه‌های مربوط به بازی کوین اسپیسی به دنبال رسوایی اخلاقی که درباره این بازیگر به راه افتاد، صورت گرفت. اسکات گفت گروه سازنده فیلم در ۹ روز فیلمبرداری فوری در رم و لندن، این کار را به انجام رساند.

در این فیلم کریستوفر پلامر جایگزین شخصیت کوین اسپیسی یعنی پل گتی غول دنیای نفت آمریکا شده است.

ریدلی اسکات ۸ نوامبر اعلام کرده بود این جایگزینی را انجام می‌دهد و حالا اعلام کرده فیلم ۲۲ دسامبر طبق وعده اکران خواهد شد.

ریدلی اسکات گفته بود این کار را انجام می‌دهد چون نمی‌خواهد تصوری که اعمال نادرست یک بازیگر به وجود آورده، کار همه گروه را زیر سوال ببرد.

«همه پول های جهان» در فصل اهدای جوایز اکران می‌شود و از مدعیان امسال است.

گفته شده فیلمبرداری مجدد این فیلم حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه برداشته است که برابر یک چهارم بودجه ۴۰ میلیون دلاری است که برای ساخت فیلم درنظر گرفته شده بود.

سونی پیکچرز تهیه کننده فیلم درباره هزینه‌ای که متقبل شده است، خبری منتشر نکرده است.

اسکات با خنده درباره نظر استودیو درباره تصمیم خودش گفت: مثل این بود که بخواهند بگویند نه، تو این کار را نمی‌کنی؛ خدا همراهت باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.