یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

فضاسازی رسانه ای برای مطرح کردن «بمب» پیمان معادی!

فیلم سینمایی بمب

سینماپرس: با وجود اینکه هنوز ضبط فیلم سینمایی «بمب» ساخته پیمان معادی به پایان نرسیده است، برخی رسانه ها با تکرار احتمال توقیفی بودن این فیلم به علت داران بودن مضامین ضد جنگ، به تبلیغ و بزرگنمایی از آن می پردازند.

به گزارش سینماپرس؛ یک باشگاه خبری مدعی شد تازه‌ترین فیلم پیمان معادی به دلیل «مضمون ضد جنگ» خود برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با مشکل روبرو خواهد شد. هر چند به گفته سازندگان «بمب» این فیلم هنوز تصمیم قطعی برای حضور در جشنواره فجر نگرفته است، اما یکی از عوامل فیلم در گفت‌وگو با نقد سینما تأکید کرد ساخته پیمان معادی ضد جنگ نیست.

باید منتظر ماند و دید «بمب» چه تصویری از دفاع مقدس ارائه خواهد کرد، آیا آن را به استهزاء گرفته است یا با یک «در جبهه غرب خبری نیستِ» ایرانی طرف هستیم؟

 داستان «بمب» با حال و هوای موشک‌باران تهران در سال ١٣۶۶ روایت می‌شود و فیلم‌نامه آن همچون اثر قبلی این کارگردان توسط خود معادی نوشته شده است.

 در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور ایفای نقش کرده‌اند. ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی هم بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.