شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

محبوب ترین فیلم ها و سریال های گوگل پلی معرفی شدند

بازی تاج و تخت

سینماپرس: در آخرین ماه سال جاری میلادی، سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای شرکت گوگل پرطرفدارترین فیلم‌ها، مجموعه های تلویزیونی، موزیک ها و ای بوک های سال ۲۰۱۷ که از طریق پلی استور(Play Store) این سرویس دریافت شده اند را معرفی نمود.

به گزارش سینماپرس، گوگل‌پلی از جمله نخستین سرویس هایی بود که بهترین و پرطرفدارترین های محصولات فرهنگی و هنری خود در سالی که گذشت را معرفی کرد. یکی از ویژگی‌های فهرست منتشر شده توسط گوگل‌پلی حضور آثاری است که زنان نقش‌های مهمی در آن‌ها به عهده دارند.

سال گذشته کتاب «هنر ظریف اهمیت ندادن» نوشته مارک منسن محبوب‌ترین اثر موجود در گوگل‌پلی بود اما بدون شک مشهورترین اثر موجود در این فهرست کتاب «آن» (It) نوشته استیون کینگ است. «آن» در ژانر وحشت دستمایه ساخت فیلمی سینمایی به همین نام قرار گرفت که در گیشه جهانی از موفق‌ترین آثار بود و رکوردهای بسیاری را جابه‌جا کرد.

در میان محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۷ گوگل‌پلی انیمیشن «موآنا» صدرنشین است و پس از آن به ترتیب «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان»، «زن شگفت‌انگیز» و قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» قرار گرفته‌اند.

همانگونه که انتظار می‌رفت «بازی تاج و تخت» محبوب‌ترین اثر تلویزیونی فروشگاه گوگل‌پلی است. نکته قابل توجه در میان آثار تلویزیونی محبوب موجود در گوگل‌پلی سبقت گرفتن سریال انیمیشنی «ریک و مورتی» از سریال مشهور «مردگان متحرک» است.

در «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان»، «زن شگفت‌انگیز»، «بازی تاج و تخت» و حتی انیمیشن «موآنا» زنان نقش‌های محوری برعهده‌ دارند. این آثار در بخش‌های مختلف در میان پنج اثر محبوب گوگل‌پلی قرار دارند.

در میان موسیقی‌های محبوب آهنگ «Humble» از کندریک لامار در صدر است و آهنگ «Shape of You» از اد شیرن در رده بعدی قرار گرفت.

گوگل‌پلی فروشگاهی آنلاین حاوی میلیون‌ها آهنگ، فیلم، برنامه‌ تلویزیونی، کتاب، نرم‌افزار کاربردی و بازی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.