شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

بازیگر «۸۷ متر» از ساخت یک سریال خوب توسط توقیفی ساز معروف خبر داد

مهران رجبی

سینماپرس: مهران رجبی درخصوص سریال «۸۷ متر» به کارگردانی عیاری مطرح کرد: مثل «روزگار قریب» سریال خوبی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارهایی که اکنون در آنها به ایفای نقش می پردازد، بیان کرد: این روزها درگیر دو مجموعه تلویزیونی «مرد» و «۸۷ متر» هستم که به تناوب سر این ۲ پروژه حضور می یابم.

وی افزود: سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن پور در دیلمان گیلان ساخته می شود که البته نام «مرد» موقت است و بعدا تغییر پیدا می کند. من چند وقت است که درگیر این مجموعه هستم و حدود چهار ماه دیگر ضبط و تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.

مهران رجبی عنوان کرد: در حال حاضر فشار کاری من در سریال «مرد» کمتر شده است با این حال باید از هر ۱۰ روز ۲ روز را آنجا باشم و برنامه ریزی می کنم. البته حضور در سریال «مرد» و این رفت و آمد به شمال کشور یک ویژگی داردکه دیگر شلوغی های تهران را نمی بینم.

این بازیگر همچنین درباره سریال «۸۷ متر» نیز توضیح داد: همچنین این روزها در تهران مشغول ضبط و همکاری با سریال جدید کیانوش عیاری هستم که من ۲ ماه است وارد آن شده ام. تفاوت این سریال با «مرد» در این است که ما هنوز فیلمنامه ای نداریم و کیانوش عیاری در ذهنش این سیناپس ها را دارد و برپایه آن روزها کار می کنیم.

رجبی اضافه کرد: ما در سریال «روزگار قریب» هم البته هیچ شماره سکانس و صحنه ای نداشتیم و بعد دیدیم که چه کار خوبی در آمد بنابراین لزومی هم به وجود فیلمنامه نیست.

او درباره بازی این روزهای خود گفت: این روزها من و علی دهکردی جلوی دوربین هستیم و سریال در خیابان قنبرزاده ضبط می شود.

وی در پایان گفت: نمی توانم اکنون درباره نقش و داستان سریال را توضیح دهم اما مردم می توانند مثل «روزگار قریب» منتظر یک سریال خوب و جذاب از «۸۷ متر» باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.