شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

مصائب کریستین بیل برای بازی نقش سیاستمدار مشهور امریکایی+ تصاویر

کریستین بیل

سینماپرس: کریستین بیل برای بازی در نقش دیک چینی در فیلمی که به زندگی این سیاستمدار کهنه کار امریکایی می پردازد، وزن خود را به مقدار زیادی افزایش داده است.

به گزارش سینماپرس، کریستین بیل درباره افزایش وزنش گفته او برای رسیدن به وزن مطلوب جهت بازی در این نقش، کلی کیک سیب خورده تا در مدت زمان کوتاهی وزن خود را زیاد کند. آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان فیلم تحسین شده «رکود بزرگ»، زندگی واقعی دیک چینی یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های سرشناس واشنگتن را مقابل دوربین برده است. ستاره‌هایی همچون کریستین بیل، استیو کارل و امی آدامز سه بازیگر اصلی فیلم جدید مک‌کی هستند. بیل در نقش چینی معاون جرج دبلیو. بوش ظاهر شده، کارل احتمالا نقش دونالد رامسفلد را ایفا کرده و آدامز هم در نقش لین چینی مقابل دوربین رفته است.

عنوان فیلم در حال حاضر به «صندلی عقب» (Backseat) تغییر نام یافته و قرار است سال ۲۰۱۸ در سینماها اکران شود.

بیل ۴۳ ساله اولین بار برای بازی در فیلم ۲۰۰۴ «ماشین‌کار» با خوردن روزی تنها یک عدد سیب و یک کنسرو ماهی تن به شدت وزن کم کرد. یک سال بعد، برای بازی در نقش بتمن در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریس نولان به بدن‌سازی و ورزش شدید روی آورد و موفق شد وزن از دست‌رفته‌اش را به شکل متعادلی برگرداند.

او در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم «مشت‌زن» دوباره وزن کم کرد و سه سال بعد برای ایفای نقش منفی فیلم «کلاهبردار امریکایی» به طرز قابل توجهی افزایش وزن را تجربه کرد. او از معدود بازیگرهایی است که چنین ریسک بالایی را متحمل می‌شود تا بازی در نقش‌های مختلف را تجربه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.