شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

انتشار «محمد رسول الله (ع)» در فضای مجازی غیر قانونی است

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص)

سینماپرس: نسخه قرار گرفته از فیلم «محمد رسول الله (ع) » روی سایت یوتیوب غیرقانونی بوده و مصداق قاچاق آثار فرهنگی هنری می باشد.

به گزارش سینماپرس؛ نسخه قاچاق این فیلم دو سال بعد از اکرانش و ناکامی سازندگان آن برای اکران جهانی در لبنان منتشر شد. در نهایت سرانجام سازندگان فیلم تصمیم گرفتند این فیلم را در هفته های آتی با قیمت ده هزار تومن در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند.

لازم به ذکر است که هم اکنون نسخه کامل فیلم «محمد رسول الله» با کیفیت HD بر روی سایت یوتیوب قرارگرفته است که تابحال بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است!

در ماه های اخیر قاچاق گسترده آثار مطرح سینمای ایران نظیر «نهنگ عنبر ۲ » و «گشت ۲ » نگرانی های فراوانی را ایجاد کرده بود و حالا قاچاق فیلم «محمد رسول الله (ع) » بار دیگر بحث قاچاق فیلمهای ایرانی را پیش از توزیع رسمی مطرح کرده است.

نظرات

  • حسنی ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۰:۳۱
    0 0
    وقتی تحریف تاریخی فراوان در این فیلم صورت می گیرد خداوند متعال هم حال خوبی از دست اندرکاران آن گرفت. اصلاً این فیلم دیدن ندارد. خدا خیر دهد مصطفی عقاد را که فیلم بسیار جذابی ساخت که هنوز هم هر بار دیده می شود برای مخاطبین ان جذابیّت بالایی دارد. مجید مجیدی پول بیت المال را حرام کرد.
  • محسن ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۶
    0 0
    اینقدر پیدا کردن فروشگاه قانونی توی اینترنت سخته که از خرید منصرف میشیم. یه فکری بکنید دیگه. من مطمئنم خیلی از افراد از خرید قانونی براشون راحت باشه میخرن.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.