چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

امشب؛ افتتاح نمایش «چهار فصل» با حضور مهمانان ویژه

نمایش چهار فصل

سینماپرس: نمایش «چهار فصل» به کارگردانی فرانک ترابی امشب در تماشاخانه انتظامی آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس؛ فرانک ترابی کارگردان نمایش «چهار فصل» از افتتاح این نمایش با حضور مهمانان ویژه در تماشاخانه انتظامی خبر داد و گفت: این نمایش اثر آرنولد وسکر است که قرار بود شب گذشته آغاز شود اما به امشب موکول شد.

وی در ادامه افزود: مهمانان ویژه امشب پرویز پورحسینی و حمیدرضا قناعتیان هستند.  

ترابی یادآور شد: این نمایش دارای دو پرسوناژ تبسم هاشمی و جمشید صفری است.

 این نمایشنامه در چهار پرده زمستان، بهار، تابستان و پاییز به نگارش در آمده است. نمایشنامه چهار فصل آرنولد وسکر به زندگی زوجی می‌پردازد که برای یکسال می‌خواهند زندگیشان را در کلبه‌ای دور از دسترس با یکدیگر تجربه کنند آنها برای به دست آوردن لحظات ناب زندگی تلاش می‌کنند، اما تاثیر فصل‌ها و گیر افتادن آنها در قلاب گذشته مایوسشان می‌سازد. اما به تلاش خود برای پیدا کردن نقطه‌های عطف زندگی ادامه می‌دهند و در این راستا با خلق لحظاتی نو و زیبا و عاشقانه سعی در بازسازی رابطه خود دارند.

دیگر عوامل این نمایش نیز به این ترتیب هستند: کارگردان: فرانک ترابی، نویسنده: آرنولد وسکر، مشاور کارگردان: مصطفی غفاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مصطفی کاکاوند، مدیر صحنه: امید رحمتی، منشی صحنه: ایندرا پرستش، طراح لباس: هلیا شکری، طراح صدا و افکت: هادی معنوی پور و آرمان شاهرخی، طراح گریم: مرسده زمانی، انتخاب موسیقی: فرانک ترابی، عکاس: مریم جعفری، مدیر روابط عمومی: علیرضا صفری و مشاوررسانه ای: امین کردبچه چنگی از عوامل این نمایش هستند.
 

نمایش چهار فصل امشب ساعت ۱۹/۳۰ در تماشاخانه انتظامی آغاز می شود.

*خبرگزاری فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.