چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

اسامی داوران مسابقه ایران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

داوران بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: حسین محب اهری، بابک محمدی، مریم سعادت، احمد بیگلریان و رضا فیاضی داورانی هستند که به انتخاب مسئولان برگزاری جشنواره برای داوری آثار بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شده اند.

 به گزارش سینماپرس، این پنج هنرمند عرصه های تئاتر، سینما و تلویزیون آثار حاضر در دوره بیست و چهارم جشنواره جهانی تئاتر کودک و نوجوان را به داوری خواهند نشست.

حسین محب اهری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران و یکی از پیشکسوتان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشور است. بابک محمدی کارگردان و نمایشنامه نویس شناخته شده تئاتر که بیش از ۹۵ داستان و نمایشنامه و اجرای نمایش هایی همچون  حرفه‌ای‌ها، یک کمدی غمگین، پدر خوانده ناپلی، مادام پی پی، پادشاه و کنیزک و ساخت فیلم‌ اسب  را در کارنامه دارد.

مریم سعادت پیشکسوت بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون و یکی از کارگردانان به نام تئاتر و به خصوص تئاتر کودک و نوجوان است. احمد بیگلریان نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که از سال ۱۳۴۸ تا کنون به فعالیت در این حوزه پرداخته حدود ۲۴ نمایشنامه و کارگردانی بیش از ۳۵ نمایشنامه، نوشتن ۱۰ فیلمنامه و سریال را در پرونده کاری خود دارد. رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، کارگردان شناخته شده کشور که از جمله هنرمندان پیشکسوت سینما، رادیو و تلویزیون و تئاتر به شمار می رود.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.