چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

«روتوش»؛ بهترین فیلم کوتاه جشنواره بوسفور ترکیه

فیلم کوتاه روتوش

سینماپرس: کاوه مظاهری با فیلم کوتاه «روتوش»، جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی بخش بین‌الملل جشنواره بوسفور ترکیه را از آن خود کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «روتوش» در رقابت با برخی از مهم‌ترین فیلم‌های کوتاه سال جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی بخش بین‌الملل جشنواره بوسفور ترکیه را کسب کرد.

کاوه مظاهری با فیلم کوتاه «روتوش» در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود این بار موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش مسابقه بین‌الملل پنجمین دوره جشنواره بوسفور ترکیه شد. گفتنی است کاوه مظاهری در این رویداد به همراه محمد حسین زیکساری، بازیگر فیلم، حضور داشت.

در این رویداد «روتوش» با برخی از مهم‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه سال از جمله «مرد غرق شده» به کارگردانی مهدی فلایل نامزد نخل طلای کن و جوایز جشنواره‌های تورنتو، لندن، وایادولید، گوآنخواتو، ملبورن و میلان و برنده جایزه از جشنواره‌های کورک، داکفست، «یک شب آرام» به کارگردانی کویی یانگ برنده جوایزی چون نخل طلای کن، هوگوی نقره‌ای شیکاگو، جایزه بزرگ جشنواره تورنتو، بهترین فیلم کوتاه جشنواره‌های باتومی و قبرس، «دیدار با رییس جمهور» به کارگردان سیریل آریس نامزد جایزه از جشنواره تورنتو، «ورودی» به کارگردانی انا سندیارویچ برنده بهترین فیلم داکوفست و نامزد نخل طلای کن ۲۰۱۶ و «نوشته/نانوشته» به کارگردانی آدرین سیلیستنیو، برنده جوایز بزرگ جشنواره‌های بروکسل، گوآنخواتو، تامپره، اونسه، کبک، sleepwalkers، ترانسیلوانیا، تریسته رقابت کرد.

پنجمین دوره جشنواره بوسفور که با عنوان «بوغازچی» نیز شناخته می‌شود از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ نوامبر برابر با ۲۶ آبان تا ۵ آذر در کشور ترکیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.