سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

برادران وارنر صحنه نخست فیلم «لیگ عدالت» را تغییر داده است

فیلم سینمایی لیگ عدالت

سینماپرس: با وجود اینکه از دو کارگردان برای ساخت فیلم سینمایی «لیگ عدالت» نام برده می شود، اما گویا آنها تصمیم گیر نهایی نبوده اند و برای مثال کمپانی برادران وارنر صحنه اول فیلم را تغییر داده است.

به گزارش سینماپرس، گرچه نام زک اشنایدر (Zack Snyder) به عنوان کارگردان اصلی فیلم سینمایی «لیگ عدالت»(Justice League) که هم اکنون در حال اکران می باشد، درج شده است اما وی به دلیل رسیدگی به مشکلات خانوادگی از میانه راه فیلم را رها کرد و پس از او جاس ودون (Joss Whedon) عهده دار کارگردانی اثر شد. اخیرا شواهدی بدست آمده که حتی او نیز در تصمیم گیری های نهایی نقش  کمرنگی داشته است.

اگر شما فیلم “لیگ عدالت” را دیده باشید می دانید که در صحنه اول این فیلم بتمن (با بازی بن افلک) در حال دستگیری یک خلافکار (با بازی Holt McCallany)  می باشد. اما اینطور که ما فهمیدیم این صحنه، صحنه ی اصلی که اول فیلمبرداری شده نیست. به گفته هالت مک کالنی (Holt McCallany) این صحنه طبق فیلم نامه نوشته شده توسط جاس ودون نبوده و کمپانی برادران وارنر آن را تغییر داده است. طبق گفته های او این صحنه یک صحنه ی کمدی بوده است.

هالت مک کالنی در مصاحبه اش با مجله خبری Men’s Fitness موضوع را اینگونه بیان کرده است :

” من جاس ودون را دوست دارم. صحنه اول من با بتمن قرار بود یک صحنه کمدی باشد. جاس اینطور فیلمنامه را نوشته بود و ما همانگونه آن را فیلم برداری کردیم. بنظر من صحنه بسیار خوبی شده بود اما استودیو فکر می کرد که کمدی بودن صحنه اول اشتباه است و آن را کمی تغییر داد. ”

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.