یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

انتشار نخستین تیزر فیلم کوتاه «حقوق نجومی»

رونمایی از «پوست چینی»

سینماپرس: فیلم های کوتاه «حقوق نجومی» و «پست چینی» طی مراسمی رونمایی شدند.

به گزارش سینماپرس،  تولیدات گروه رسانه‌ای تبلیغی «راز رسانه» طی مراسمی در شهر قم رونمایی شدند. در این مراسم که با مشارکت بسیج رسانه برگزار گردید جمعی از اساتید رسانه و فعالان فرهنگی حضور بهم رساندند.

بنا بر این گزارش، این مراسم به همت سازمان بسیج رسانه استان قم برگزار شد و در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عمران چراغی مسئول گروه رسانه‌ای تبلیغی راز رسانه به نحوه شکل‌گیری گروه توسط طلاب دغدغه‌مند در عرصه فرهنگ پرداخته و به برخی از مشکلات موجود در عرصه فیلم سازی اشاره کرد.

کارگردان مستند خونرنگ با بیان اینکه ساخت فیلم هزینه‌های بسیاری دارد، از سازمان‌های متولی امر فرهنگ خواستار حمایت جدی از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای با محتوای سبک زندگی اسلامی ایرانی و ارزش‌های فرهنگ دینی شد.

در ادامه این مراسم، رونمایی آثار با حضور آقایان چراغی، بلوکات، متقی زاده و تناور برگزار شد. سپس ابتدا فیلم کوتاه روز جوراب با موضوع روز پدر که به تکریم پدران جانباز می پردازد برای حاضرین پخش شد که مورد تحسین قرار گرفت.  

در ادامه نیز عیسی بلوکات استاد دانشگاه صدا و سیما و مدرس سینما به تبیین مفهوم رسانه دینی و وظیفه ما در این رسانه پرداخت و گفت که دشمن با استعداد بیش از ۴۰۰ کانال ماهواره ای فارسی زبان به جنگ فرهنگ و دین ما آمده است و ما باید با هوشیاری و ظرافت بتوانیم ضمن خنثی کردن این اثر به تبیین معارف دینی بپردازیم.

در ادامه با پخش فیلم کوتاه داستانی پوست چینی که با موضوع پدافند غیرعامل، در حوزه تولید ملی و اشتغال و مبارزه با کالای قاچاق و زیان های بهداشتی ناشی از ورود کالای قاچاق بخصوص اجناس بی کیفیت چینی، برنامه ادامه پیدا کرد.

مهدی کشتکار کارگردان دوم فیلم‌های داستانی نیز در این مراسم عنوان داشت: به حول و قوه الهی گروه ما در استان قم، جزو برترین گروه‌های رسانه ای است و اولین گروهی است که توانسته در عرصه مسائل سیاسی و اجتماعی وارد میدان تولید فیلم شود و اولین فیلم با موضوع حقوق های نجومی را تولید کند و اکنون اولین گروهی است که برای آثار تولیدی آن مراسم اکران و رونمایی برگزار شده است.  

پس از آن با معرفی مجری برنامه فیلم کوتاه داستانی حقوق نجومی به روی پرده رفت و پایان بخش این مراسم اکران فیلم مستند خونرنگ بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.