شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

فیلم سینمایی «کامیونیتی» ساخته می شود؟

سریال «کامیونیتی»

سینماپرس: با گذشت دو سال از اتمام پخش سریال پرطرفدار «کامیونیتی» کارگردان آن از احتمال ساخت فیلم سینمایی برگرفته از این سریال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «دن هارمون» از کمدین های مطرح تلویزیونی است که خالق مجموعه محبوب «کامیونیتی» بوده و در تابستان سال ۲۰۱۵ با ساخت ششمین فصل این مجموعه به کار آن پایان داد. هارمون اخیرا گفته است که ممکن است فیلم سینمایی این سریال تولید شود.

هارمون تا حدودی به این دلیل خوش‌بین است که تعدادی از افرادی که در این سریال کار کردند در حال حاضر قدرت قابل توجهی در هالیوود دارند. این شامل تهیه‌کنندگان اجرایی «کامیونیتی» یعنی جو و آنتونی روسو هم می‌شود که از آن موقع تا به حال روی صندلی کارگردانی فیلم‌های بودجه بالایی مثل «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نشسته‌اند.

هارمون می‌گوید: من به صورت مداوم با افرادی که ممکن است بتوانند این پروژه را عملیاتی کنند صحبت می‌کنم. برادران روسو بعد از «کامیونیتی» تبدیل به شکل‌دهندگان صنعت فیلم شدند. یکی از محبوب‌ترین کارگردان‌های ما یعنی جاستین لین هم همین طور.

ماجرای «شش فصل و یک فیلم» از فصل اول سریال پر از اشاره‌های مختلف به فرهنگ عامه «کامیونیتی» و زمانی شروع شد که یکی از شخصیت‌ها در سریال آن را مطرح کرد و به نحوی این قول را به هواداران داد که سریال تا شش سال بعد روی آنتن خواهد ماند و فیلمی سینمایی هم از آن ساخته خواهد شد.

هارمون که قسمت آخر از فصل دوم سریال جدیدش با عنوان «جستجوی هارمون» را روز جمعه روی آنتن برد، می‌گوید جاستین لین مخصوصا همیشه نسبت به ایده ساختن فیلم سینمایی «کامیونیتی» هیجان‌زده بوده است. لین که مسئولیت کارگردانی تعدادی از اپیزودهای این سریال را بر عهده داشت، فردی است که مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» را تبدیل به یک فرنچایز میلیارد دلاری کرده و روی صندلی کارگردانی فیلم‌های سوم تا ششم این مجموعه نشسته است. بعد از آن، او فیلم «سفر ستاره‌ای: ماورا» را کارگردانی کرد.

دن هارمون که خالق سریال محبوب «ریکی و مورتی» هم هست، می‌گوید: امیدوارم با گفتن این‌ها فراتر از حد خودم نرفته باشم، اما من و جاستین هر چند وقت یک بار با هم ملاقات می‌کنیم و سعی می‌کنیم ببینیم چطور می‌توانیم این پروژه را عملی کنیم. من و روسوها و جاستین افرادی هستیم که سعی داریم پول و جنبش مورد نیاز برای ساختن فیلم را جور کنیم.

جوئل مک‌هیل بازیگر اصلی این سریال در یک مصاحبه رادیویی در ماه آگوست گفته بود بر این باور است که تمام بازیگران سریال حاضرند در فیلم «کامیونیتی» بازی کنند.

او اضافه کرده بود: به نظرم اگر دن آن را بنویسد، دنیایی وجود دارد که در آن چنین اتفاقی ممکن است بیفتد.

سریال «کامیونیتی» در ماه سپتامبر ۲۰۰۹ کار خود را در شبکه ان‌بی‌سی آغاز کرد اما سفر راحتی تا فصل ششم خود نداشت. تا پایان فصل پنجم، سه بازیگر ثابت از سریال بیرون رفتند – که یکی از آن ها دونالد گلاور بود که حالا با «آتلانتا» برنده جایزه امی شده است – و ان‌بی‌سی هم «کامیونیتی» را کنسل کرد. اما سرویس استریمینگ یاهو! آن را خریداری کرد و حامی ساخت فصل ششم شد. جوئل مک‌هیل، جیلین جیکوبز، دنی پودی، ایوت نیکول براون، الیسون بری، دونالد گلاور، کن جونگ، چوی چیس و جیم رش بازیگران اصلی آن بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.