شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

پیش‌بینی ها درباره فروش افتتاحیه «جنگ ستارگان ۸»

جنگ ستارگان

سینماپرس: در حالیکه «جنگ ستارگان: آخرین جدای» در روز پانزدهم دسامبر روی پرده می رود، پیش بینی می شود فروش افتتاحیه آن در امریکا، بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار باشد.

به گزارش سینماپرس؛ استودیو دیزنی و لوکاس فیلم به عنوان سازندگان هشتمین قسمت از مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان ۸» در تلاش هستند که با انجام تبلیغات، فروش افتتاحیه این فیلم سینمایی را به بالاترین رقم برسانند. این فیلم در روز ۱۵ دسامبر(۲۴ آذرماه) در امریکا روی پرده می رود.

دسامبر ۲۰۱۵، بخش هفتم این مجموعه علمی-تخیلی با عنوان «نیرو بر می‌خیزد» روی پرده رفت تا بعد از غیبتی طولانی بار دیگر هواداران پر و پا قرص جرج لوکاس را به سمت سالن‌های سینما سرازیر کند. استقبال به قدری چشمگیر بود که ساخته جی. جی. آبرامز فقط در سه روز نخست اکرانش در امریکای شمالی بیش از ۲۴۸ میلیون دلار فروش کرد. استقبال از محصولات دیزنی و لوکاس فیلم و جهان جنگ ستارگان در دسامبر ۲۰۱۶ با افتتاحیه ۱۵۵ میلیون دلاری «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» ادامه یافت.

به این ترتیب، بعد از «نیرو بر می‌خیزد» فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» (۲۰۸.۸ میلیون دلار) و «انتقامجویان» (۲۰۷.۴ میلیون دلار) دو عضو دیگر باشگاه ۲۰۰ میلیون دلاری‌ها را تشکیل می‌دهند.

استودیو دیزنی و لوکاس فیلم هیچ‌وقت در مورد پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها رسما اظهارنظر نمی‌کنند اما افراد نزدیک به پروژه عقیده دارند فروش افتتاحیه «آخرین جدای» از افتتاحیه ۱۷۴ میلیون دلاری «دیو و دلبر» پیشی خواهد گرفت و پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم سال را رقم خواهد زد.

«آخرین جدای» به کارگردانی رایان جانسن و با بازی دیزی ریدلی، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک و لوپیتا نیونگ او مقابل دوربین رفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.