سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

در سینما بعضی همکاران زیر آب می زنند و خودشان را وسط می اندازند!

علی اوسیوند در نشست خبری فیلم سینمایی«شرفناز»

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: بازیگرها می خواهند یک وجهه ای پیدا کنند، تئاتر شهر می روند و تئاتر مستقل کار می کنند تا وجهه بدست بیاورند.

به گزارش سینماپرس؛ علی اوسیوند برای علت کم کاری اش در سینما عنوان کرد: سینما که بحثش جداست. یک عده را بایکوت می کنند. من که بازی نمی کنم تا عقده های درونی ام را بترکانم. کار من این است. تخصص من این است. تحصیلاتم این است. حال یک عده این را می دانند و یک عده نمی دانند. دیگر بستگی به خودشان و شناخت و دانش و مرام و معرفت و به خصوص همکاران ما دارد. همکارانی که منهای خوب هایشان، همکاران خوبی نیستند. بدین معنی که زیر آب می زنند و خودشان را وسط می اندازند.


وی همچنین درباره حضور بازیگران سینما در صحنه تئاتر افزود: الان مد شده است که بازیگران سینما به تئاتر می روند تا وجهه پیدا کنند. بازیگرها می خواهند یک وجهه ای پیدا کنند، تئاتر شهر می روند و تئاتر مستقل کار می کنند تا وجهه بدست بیاورند. اما نمی دانند که فلان بازیگر هالیوود از تئاتر و تلویزیون آمده اند. نیکول کیدمن، مرلین مونرو، آل پاچینو، مریل استریپ و… این حرف ها خوشایند نیست و سینما هم متعلق به هیچ کسی نیست. سینما مال آدم های شریف است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.