دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

مهدی فقیه به سریال «سامو بندری» پیوست

مهدی فقیه در نشست صمیمی هنرمندان سینمای دفاع مقدس

سینماپرس: «مهدی فقیه» به جمع بازیگران سریال «سامو بندری» ساخته ابراهیم فروزش پیوست.

به گزارش سینماپرس، پیش تولید سریال «سامو بندری» مسیر اصلی خود را گذارند و عوامل سازنده با تلاش بی‌وقفه به ساخت پروژه نزدیک می شوند و در حال آماده سازی لوکیشن ها و ادامه انتخاب بازیگران نوجوان و محلی در استان بوشهر هستند و تاکنون نزدیک به ۲۰۰ نفر از بازیگران و هنرمندان منطقه را برای گزینش و انتخاب نهایی کارگردان کاندید کرده اند.

همچنین مهدی فقیه با پیوستن به پروژه با گروه بازیگران (حسن پورشیرازی و علی اوسیوند) همراه شد و طی چند روز آینده چند بازیگر دیگر به پروژه ملحق خواهد شد.

پرداختن به جوانان، نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت های مختلف من جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آبهای خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی این سریال است و در همین راستا بخشهای زیادی از کار روی لنج یا قایق در آبهای خلیج فارس عزیز تصویربرداری خواهد شد.

تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد، و تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت. از نکات قابل توجه این پروژه مشارکت بازیگران و عوامل محلی بوشهر و منطقه در کنار بازیگران و عوامل حرفه ای در تولید این پروژه است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می کنند. ناخدا از معتمدین ‌ بندر است و اهالی بندر او و خانواده اش را به خوبی می شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی های زیادی می کند و ناخدا را به دردسر می اندازد. ناخدا با صبوری و به همراه خانواده اش سعی می کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را دوباره به خانواده بازگرداند. اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی می کند.

اصغر عبداللهی نیز با انرژی تمام در حال نگارش قصه ها است و تا کنون دو فصل از مجموعه ۳۵ قسمتی این سریال را به نگارش درآورده است.

محمدرضا نجفی مدیر تولید، مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری، ونداد احمدیان تصویربردار، حسین غفاری مدیر صدابرداری، محمد جواد رجب زاده دستیار اول کارگردان، سیاوش درخشی دستیار دو کارگردان، محبوبه نظری منشی صحنه، مجتبی طاهرخانی مدیر برنامه ریزی، وحید قربانیان و محمد دریس براک دستیاران تصویر، جلال امیری مرند طراح گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس، زهره اسکندری دستیار لباس، علی خیری مدیر صحنه، رامین کردعلیوند، سید مهدی نجفی، بهرام سامانی دستیاران صحنه، الهام افشاریان روابط عمومی، سیامک اسفندیاری مدیر تدارکات، صادق مهری، یاسین مشعوف، حمیدرضا خسروی دستیار تدارکات، شهرام دانشگریان سینه موبیل.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.