یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

تهیه کننده سینما:

تعاملی میان رئیس سازمان سینمایی با دفاتر پخش فیلم وجود ندارد

داریوش بابائیان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: داریوش باباییان می گوید: متاسفانه حیدریان با اعضای دفاتر پخش فیلم جلسه ای نمی گذارد تا درد دل های آن ها را بشنود.

به گزارش سینماپرس، تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره راهکار تعیین زمان نمایش فیلم‌ها در زمان صدور پروانه ساخت برای جلوگیری از برخی اختلالات در تولید و نمایش آثار گفت: اگر همزمان با صدور پروانه نمایش با هماهنگی دفتر پخش، زمان اکران فیلم هم مشخص شود و تاریخ پروانه این اجازه را بدهد تا یک اثر دقیقا در موعد تعیین شده به کنداکتور اکران برسد و از طرف دیگر همه فیلم‌ها به یک دفتر پخش نرسد، به این ترتیب از تمام فیلم‌ها و دفاتر پخش حمایت شده، ماجرای فیلم‌سوزی از بین می‌رود، تولید کمتر می‌شود، توقعات پایین می‌آید و فیلمی که قرار است متضرر شود، ساخته نشده و یک سری دست‌ها کوتاه خواهد شد.

 وی افزود: هم اکنون فیلم‌هایی داریم که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ ساخته شده‌اند و تاکنون اکران نشده‌اند اما در مقابل فیلم‌های تولید شده در سال ۹۶ در نوبت اکران هستند و این عین بی‌عدالتی است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: متاسفانه حیدریان با اعضای پخش فیلم‌ها جلسه‌ای نمی‌گذارد تا درد دل‌های آنها را بشنود اما گویا کارهایی انجام می‌شود که این تردید را برای ما ایجاد می‌کند که حتما منافعی در میان است که مشورت با دفاتر پخش صورت نمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.