شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

استقبال از «مالیخولیا» در شبکه نمایش خانگی

مالیخولیا

سینماپرس: مرتضی آتش زمزم از استقبال مخاطبان از فیلمش که جدیدا وارد شبکه نمایش خانگی شده، خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که از اواخر تابستان امسال اکران شد، به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

مرتضی آتش زمزم در این باره گفت: مالیخولیا با سرمایه شخصی ساخته شده و با وجود بی مهری به این فیلم در اکران عمومی، خوشبختانه مردم در همین یکی دو روز نسبت به خرید قانونی آن که به نوعی حمایت از سینمای مستقل و دغدغه مند است، توجه نشان داده اند و حتی قرار است در بعضی مناطق توزیع مجدد داشته باشیم. متاسفانه امروز خیلی از فیلم‌ها و محصولات فرهنگی و هنری از ناحیه دانلود غیرقانونی ضررهای بزرگی را متحمل می شوند و همین مسئله زمینه و فرصت فعالیت هنرمندان و سینماگران را به شدت تهدید می کند. امیدوارم بساط این دست دانلودها هرچه زودتر برچیده شود و مصرف کنندگان محصولات فرهنگی هر چه بیشتر از طریق خرید قانونی از آنها حمایت کنند.

یادآور می شود؛ لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری، افسانه فتاحی، همراه با هنرمند خردسال دیانا پاژنگ بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند.

«مالیخولیا» به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده اند… .

فیلمبرداری ساخته آتش زمزم پاییز ۹۴ به طور کامل در شهر اصفهان انجام شد. «مالیخولیا» که چندی پیش در بخش مسابقه بین الملل بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم «وارنا» بلغارستان حضور داشت، به عنوان فیلم منتخب انجمن فیلمسازان بلغارستان دست یافت.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، مجری طرح: محمد فضیله، مدیر تولید: مجتبی آتش ‌زمزم، تدوین: کاووس آقایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، دستیار کارگردان: کریم رناسیان، منشی صحنه: پونه خامین، طراح گریم: علی بهادری، صدابردار: حمید اسلامی، صداگذار: حسین قورچیان، مدیر تدارکات: محمود کریمی، طراح جلوه‌های ویژه: مرتضی اکبری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.