چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

با رونمایی از مستند صفر تا سکو

زندگی خواهران منصوریان اکران می شود

خواهران منصوریان

سینماپرس: مراسم رونمایی از مستند «صفر تا سکو» با حضور خواهران ووشوکار قهرمان جهان که این مستند درباره زندگی آنها ساخته شده است، برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان شب گذشته در مراسم رونمایی از مستند «صفر تا سکو» شرکت کردند. این مستند که با موضوع زندگی خواهران منصوریان به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی ساخته شده است، طی مراسمی در پردیس چارسو و با حضور اهالی سینما و رسانه و عوامل سازنده اکران خصوصی شد.

پیش از نمایش مستند «صفر تا سکو» طهورا ابوالقاسمی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم که مدیر تولید پروژه‌های زیادی در سینما بوده است، از عوامل فیلم دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند. پس از حضور عوامل فنی، از مهتاب کرامتی نیز به عنوان یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این پروژه دعوت کرد و او نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مستند به عنوان تهیه‌کننده از تلاش خواهران منصوریان برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایشان قدردانی کرد و از عموم مردم نیز خواست که این فیلم را در سینماها تماشا کنند.

او همچنین از همراهی منیژه حکمت به عنوان پخش‌کننده فیلم تشکر و از این کارگردان تهیه‌کننده دعوت کرد تا به روی سن بیاید.

کرامتی همچنین گفت: «با تصمیم گروه و تهیه‌کننده‌ها 10 درصد از فروش هفته اول این مستند به زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص پیدا خواهد کرد. »

منیژه حکمت نیز در صحبت‌هایش با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به این مستند گفت: «وقتی این مستند را برای اولین بار دیدم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم و واقعا دوست دارم که همه مردم هم این مستند را ببینند. از خانواده‌ها می‌خواهم فرندانشان رابه تماشای این مستند بیاورند. »

«صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی روایت زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان است، این مستند که در جشنواره سینما حقیقت به عنوان بهترین فیلم برگزیده شد از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید.

خواهران منصوریان (شهربانو، الهه، سهیلا)، فریبا محمدیان، معاون زنان وزارت ورزش، مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو، جمال ساداتیان، طیبه سیاوشی نماینده مجلس، محمد نصرتی فوتبالیست، احتسابیان فعال زنان، زهرا نعمتی عضو تیم ملی تیراندازی و ... از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.