سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

خطر از بیخ گوش بازیگر سینما و تلویزیون گذشت

صدر الدین حجازی

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون در جاده کرج با گاردریل تصادف کرد .

به گزارش سینماپرس صدر الدین حجازی درباره حادثه رانندگی که چند روز پیش برای وی اتفاق افتاد گفت: خدا را شکر با وجود اینکه این تصادف بسیار شدید بود و ماشین با گاردریل وسط جاده کرج برخورد کرده و نابود شد اما به علت اینکه کمربند ایمنی را بسته بودم خسارت جانی برای من به همراه نداشت.

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از تصادف به سرعت به بیمارستان منتقل شدم و بعد از انجام مراحل درمانی مرخص شده و هم اکنون در خانه مشغول استراحت هستم. بازیگر سریال "نابرده رنج" در مورد فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی ماه‌های اخیر گفت: طی سالهای گذشته بسیار کم کار شده‌ام و به نوعی باید بگویم که خودم ترجیح می‌دهم نقش های تکراری بازی نکنم. همانطور که گفتم اکثر پیشنهادات به من برای فیلمنامه‌هایی است که به دلم ننشسته‌اند و بیشتر نقش‌ها برای من تکراری هستند.

وی درباره حضوردر عرصه سینما خاطر تاکید کرد: چند سالی است که خودم انتخاب کرده‌ام در سینما نباشم زیرا سینمای این روزها را به هیچ وجه دوست ندارم و بیشتر ترجیح می دهم در تئاتر و تلویزیون فعالیت کنم. حجازی با اشاره به وضعیت ناراحت کننده سینما خاطرنشان کرد: سینمای ایران شرایط عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد و همه چیز به باندها و لابی‌های بازیگران ختم می‌شود. تهیه کنندگان بازیگر را به چشم کالا می‌بینند و مبنای انتخابشان هم فروش شده است. با این وضعیت ترجیح می دهم در این سینما فعالیت نداشته باشم.؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.