سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

گاف عجیب دبیر جشنواره فیلم فجر

ابراهیم داروغه زاده در دومین جشنواره فیلم سلامت

کیهان: مسئول نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، مسئول نظارت و تصمیم‌گیری درباره شبکه‌های اجتماعی را ‌اشتباه گرفت!

پس از ورود آیت‌الله احمد خاتمی به توئیتر، ابراهیم داروغه‌زاده زیر صفحه توئیتر وی نوشت: «سلام و درود، لطفا دستور بدهید به برکت حضور شما توئیتر رفع فیلتر بشود.»
این درحالی است که این مدیر محترم سینمایی با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت به راحتی متوجه می‌شد که اساسا مسئولیت فیلتر یا رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی برعهده امام جمعه موقت تهران نیست و این وزارت ارتباطات و همچنین کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه زیر نظر دادستان کل کشور هستند که می‌توانند در این باره دستور دهند.
ای کاش مسئول نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی که به‌طور همزمان مسئولیت برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را هم برعهده‌ دارد، بیش از شبکه‌های اجتماعی، برای تولید و نمایش پرحجم فیلم‌های نازل و وضعیت آشفته و بی‌برنامه و نبود چشم‌انداز روشن و همچنین هزینه‌های نامشخص دوره قبل جشنواره فیلم فجر فکری می‌کرد! جشنواره‌ای که تنها سه ماه تا برگزاری آن باقی مانده و هنوز بسیاری از برنامه‌ها و حتی مسئولان آن نامشخص هستند.

نظرات

  • هاشم اقایی ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۹
    0 0
    البته ورود افرادی مثل احمد خاتمی میتواند زمینه ساز رفع فیلتر شود در ضمن گیریم اشتباه گرفته یه ادم رو توی فضای مجازی حالا چه اهمیتی داره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.