دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

ابوطالب یک مستند - مسابقه متفاوت را به شبکه افق می‌برد

مستند دستم را بگیر

سینماپرس: مجموعه «دستم را بگیر» که ۷ داستان متفاوت را در یک رقابت خیرانه دنبال می‌کند، بخش اهداء عضو را به اتمام رسانید.

مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» ساخته سعید ابوطالب، یک مستند - مسابقه متمایز است که هفت گروه داوطلب داستانهای واقعی آنرا به پیش می‌برند. قسمتی از  مستند که دریافت قلب توسط دو کودک خردسال را روایت می‌کند به اتمام رسیده و حال دو کودک خردسال این روزها رو به عافیت و سلامتی است و به زندگی معمولی خود ادامه می‌دهند.

هدف از مستند - مسابقه «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد معمولی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار ، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و  دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون کمک نهادها و امکانات دولتی را دارند.

 تصویر برداری از رقابت ۷ گروه حاضر در این  پروژه بزرگ همزمان در استان‌های مختلف و نقاط مرزی همچون کردستان، جنوب کرمان، جزیره میتو در خرمشهر، حاشیه‌های تهران و  شهر مشهد و .... انجام شده است و هم اکنون آخرین مراحل تدوین را پیش می‌برد.

در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند را بعنوان گروه برتر انتخاب می‌کنند و به آنها با توجه به روششان در کمک رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رای می‌دهند. شعار این مجموعه تلویزیونی «یک نفر را به زندگی برگردانیم» است.

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، مدیر تولید: احمد مرادی، تدوینگران: رضا بهارانگیز و علیرضا رضایی، یاسر سنایی، محمد مهدی بهرامی نژاد، سیدمحمد حسینی‌پاریزی، حسین بیات، اعضای گروه طراحی: سیدمحسن حسینی، محمود کریمی، دکتر سهیل عظیمی، یاسر سنایی، مهدی طاهری موسی آبادی، سیدجعفر صابری، مجید رکنی و ابوالفضل حاجیان، روابط عمومی: سپیده حیدر آبادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.