جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

سینماپرس و گیشه سینماها

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/«خفه‌گی» به مرز ۳۰۰ میلیون رسید

فیلم سینمایی خفه گی

سینماپرس: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده در حالی اعلام شد که در کنار فروش خوب یکی دو فیلم جدید، «قهرمانان کوچک» هم در حوزه کودک و نوجوان با استقبال خوبی روبرو شده است.

فیلم «قهرمانان کوچک» پس از ۱۶ روز نمایش و در حالی که ۲۰ سالن سینمایی در تهران و ۳۰ سالن در شهرستان دارد، به فروش ۶۵۰ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی یکی از فیلم‌های جدید اکران شده در سینماهاست که در دو روز ابتدایی به ۲۹۵ میلیونی رسیده است. 

«خفه‌گی» در تهران ۲۵ سالن و در شهرستان ۱۴ سالن سینا در اختیار دارد که در چهارشنبه ۱۲۰ میلیون و پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه نیز ۱۷۵ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «خانه دختر» ساخته شهرام شاه‌حسینی با ۲۰ سالن در تهران و ۲۴ سالن در شهرهای دیگر به فروش ۹۰۲ میلیون تومان رسیده است. از این رقم ۷۱۲ میلیون تومان متعلق به تهران است.

آمار فروش فیلم «نگار» ساخته رامبد جوان با هفت سالن در تهران و ۳۰ سالن در دیگر شهرهای کشور، دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعلام شد.

فروش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در مجموع کل سینماهای کشور یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان فروخته است.

 آمار فروش فیلم تازه اکران شده‌ «شنل» به کارگردانی حسین کندری در دو روز نمایش و با ۱۴ سالن در تهران ۳۰ میلیون تومان اعلام شد.

«زرد» با بازی بهرام رادان و ساره بیات با ۸۰ سالن سینمایی دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در کشور فروخته است. همچنین «تابستان داغ» به رقم فروش یک میلیارد و ۵۹۰ میلیونی رسیده است، اما «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی تنها ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

علاوه بر این‌ها داریوش باباییان ـ مدیر دفتر شکوفا فیلم ـ آمار فروش «من و شارمین» را یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون و «حقه‌باز دم دراز» را هم که اخیرا اکران شده، ۹۵ میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.