چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

جنجال، آخرین تلاش برای فرار از شکست تجاری فیلم کم مخاطب!

مادر قلب اتمی

سینماپرس: سناریوی حاشیه‌سازی برای فیلم «مادر قلب اتمی» به نظر می‌رسد با ورود آن به شبکه نمایش خانگی در حال تکرار است. این بار مانند فیلم های کیلو آلبالو و گشت2 پخش غیر قانونی فیلم پیش از توزیع زمینه مظلوم‌نمایی و جنجال و جلب توجه به این فیلم را فراهم کرده است.

فیلم مادر قلب اتمی چند ماه پیش در حالی اکران شد که ساختار ضعیف و فیلمنامه مشوش آن باعث شد با بی توجهی مخاطبان مواجه شود و خیلی زود با پرده سینما خداحافظی کند.

فیلمی که بازیگر آن ترانه عیدوستی حاضر نشد برای آن تبلیغ کند و محمدرضا گلزار دیگر بازیگر آن نیز گفت که این فیلم بدون بازیگرانش 20 میلیون هم نمی‌فروخت.

تهیه کننده و کارگردان فیلم اما با تکیه بر حواشی فیلم به ویژه اکران نشدن آن در سینماهای حوزه هنری، سعی در بالا بردن فروش آن در گیشه داشتند که چندان موفق نبودند. هرچند برای فیلم مشوش و موهومی چون مادر قلب‌اتمی فروش یک میلیاردی موفقیتی چشمگیر به حساب می‌آید.

سناریوی حاشیه‌سازی برای فیلم به نظر می‌رسد با ورود آن به شبکه نمایش خانگی در حال تکرار است. این بار مانند فیلم های کیلو آلبالو و گشت2 پخش غیر قانونی فیلم پیش از توزیع زمینه مظلوم‌نمایی و جنجال و جلب توجه به این فیلم را فراهم کرده است.

 پیش از اکران مادر قلب اتمی بود که علی احمدزاده کارگردان این فیلم، نسخه اینترنتی فیلم قبلی خود، «مهمونی کامی» را در فضای مجازی منتشر کرد. این بار چه کسی می تواند فیلم را منتشر کرده باشد؛ کارگردان افسرده یا تهیه کننده شکست خورده؟

* نقد سینما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.