سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

زمان اکران «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی

امیر جدیدی در قاتل اهلی

ایلنا: فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین مصوبه شورای صنفی نمایش، از چهارشنبه سوم آبان ماه اکران می شود.

فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین مصوبه شورای صنفی نمایش، از چهارشنبه سوم آبان ماه اکران می شود.

منصور لشگری قوچانی تهیه‌کننده فیلم قاتل اهلی با اعلام این خبر افزود: قبل از آغاز اکران عمومی، فیلم قاتل اهلی در دانشگاه‌های مختلف نمایش داده می‌شود و قرارداد نمایش فیلم نیز با برخی دانشگاه‌ها بسته شده است.


لشگری قوچانی ادامه داد: باتوجه به محتوای فیلم که به پولشویی، فساد در قدرت و مشکلات گروه‌های موسیقی می‌پردازد؛ فرصت خوبی است که با نمایش این فیلم در دانشگاه‌ها درباره این مسائل گفتگو و بحث شود لذا ما آمادگی داریم با همکاری انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها و گروه‌های دانشجویی که مخالف و موافق فیلم هستند، فیلم قاتل اهلی را نمایش بدهیم و بعد از نمایش فیلم نیز جلسه نقد و بررسی برگزار کنیم.

وی درباره نسخه‌ای که قرار است از قاتل اهلی در در زمان اکران به نمایش دربیاید، گفت: با تفاهمی که با مسعود کیمیایی کارگردان فیلم صورت گرفت؛ نسخه سومی تهیه شده که با دو نسخه قبلی که برخی افراد در اکران‌های خصوصی تماشا کردند یا در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، متفاوت است.

لشگری قوچانی ادامه داد: برای اکران قاتل اهلی برنامه‌ریزی مشخصی شده است و برنامه‌های تبلیغاتی خوبی درنظر داریم و امیدواریم فیلم به فروش خوبی برسد و با استقبال خوبی همراه شود. یکی از مشکلات بزرگ سینما، اطلاع‌رسانی اکران فیلم‌هاست. امیدوارم صداوسیما، شهرداری و مخابرات کمک لازم را انجام دهند.

فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی و با بازی پرویز پرستویی، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه و رضا رشیدپور ساخته شد و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که با استقبال نیز همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.