یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

گریم حیرت انگیز کوین اسپیسی +عکس

کوین اسپیسی

میزان: اولین تصویر از حضور "کوین اسپیسی" بازیگر مطرح فیلم‌هایی همچون "هفت" و "مظنونین همیشگی" در جدیدترین ساخته "ریدلی اسکات" رونمایی شد.

اولین تصویر از حضور "کوین اسپیسی" بازیگر مطرح فیلم‌هایی همچون "هفت" و "مظنونین همیشگی" در جدیدترین ساخته "ریدلی اسکات" رونمایی شد.


فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" نام پروژه تازه ریدلی اسکات در حالی کلید خورد که وی پروژه عظیم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" را نیز در برنامه کاری خود می‌بیند.
گریم حیرت انگیز کوین اسپیسی
در این اثر "ریدلی اسکات" کارگردان مطرح و صاحب نام سینمای هالیوود برای نخستین بار با "کوین اسپیسی" بازیگر سریال "خانه پوشالی" همکاری می‌کند.

این فیلم داستان یکی از دسته‌های نظامی ایتالیا بعد از جنگ جهانی را روایت می‌کند نقشه یک سرقت عظیم را می‌کشند. تاکنون علاوه بر "کوین اسپیسی" بازی بازیگرانی همچون "مارک ولبرگ" بازیگر فیلم ترنسفورمز 4 و 5، همچنین میشل ویلیامز در این اثر قطعی شده است.
 
گریم حیرت انگیز کوین اسپیسی
"دیوید اسکارپا" فیلمنامه‌نویس هالیوود که فیلمنامه‌ای همچون "کلوئوپاترا" را در کارنامه دارد، نگارش این اثر را بر عهده داشته است. هنوز در خصوص تاریخ اکران این فیلم توضیحی داده نشده اما به احتمال فراوان زمستان 2017 مراحل تولید آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.