چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

اولین تصویر بازیگر فیلم اصغر فرهادی منتشر شد

میزان: فیلم سینمایی "بهشت گمشده" با بازی خاویر باردم به "پابلو را دوست داشته باش" تغییر نام داد.

فیلم سینمایی "بهشت گمشده" با بازی خاویر باردم به "پابلو را دوست داشته باش" تغییر نام داد. همچنین اولین تصویر از خاویر باردم در نقش پابلو اسکوبار امروز منتشر شد.


فیلمبرداری فیلم "پابلو را دوست داشته باش" به کارگردانی "فرناندو لئون دی آرانوآ" با اضافه شدن "پیتر سارسگارد" آغاز شده و در حال حاضر پنلوپوه کروز هم جلوی دوربین رفته است.
 
اولین تصویر بازیگر فیلم اصغر فرهادی منتشر شد+عکس

"خاویر باردم" در نقش دلال و فروشنده مطرح مواد مخدر به نام "اسکوبار" بازی کرده و "پیتر سارسگارد" طبق آخرین اخبار نقش مامور مخفی روبروی وی را ایفا خواهد نمود. سارسگارد به تازگی به نقل از ایندی وایر به پروژه اسکوبار اضافه شده است.

در خلاصه داستان "پابلو را دوست داشته باش" آمده است: یک خبرنگار طی اتفاقی به یکی از خطرناک ترین دلالان مواد مخدر علاقه مند می شود.

فیلمنامه "پابلو را دوست داشته باش" بر اساس رمانی از "ویرجینیا والجو" نوشته شده و "دی آرانوآ" بازنویسی و تبدیل به فیلمنامه این فیلم جنایی را بر عهده دارد.

نکته جالب در مورد این فیلم همکاری خاویر باردم و پنلوپه کروز در کنار یکدیگر است. این دو بازیگر امسال در دو فیلم "اسکوبار" و پروژه جدید اصغر فرهادی به نام "همه می‌دانند" همبازی شده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.