سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

بازیگری که از کلمه «بازیگر» خوشش نمی‌آید! +عکس

نیکولاس کیج

مهر: نیکولاس کیج با کارگردان محبوبش در فستیوال فیلم تورنتو حاضر شد تا درباره جدیدترین پروژه سینمایی‌اش که به زودی اکران عمومی می‌شود، صحبت کند.

 به گزارش ورایتی، ممکن است نیکولاس کیج را در فرهنگ عامه به خاطر برند خاص و متمایز دیوانه‌بازی‌ها و بامزه بودنش روی پرده بشناسند، اما خودش خیلی بر این باور نیست که زیادی‌روی می‌کند.


او که همراه با برایان تیلور کارگردان فیلم «مامان و بابا» و دیگر هم‌بازی‌هایش در این فیلم یعنی سلما بلر و آن وینترز در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو حاضر شده بود، گفت: شما به من نشان بدهید حداکثر این کارها کجاست و من به شما می‌گویم که نسبت به آن زیاده‌روی می‌کنم یا نه. من خودم حداکثر را طراحی می‌کنم.
بازیگری که از کلمه بازیگر خوشش نمی‌آید

کیج گفت «مامان و بابا» بهترین تجربه کاری‌اش در یک دهه اخیر بوده و به تیلور به عنوان «کوروساوای من که خودم هم میفونه‌اش هستم» اشاره کرد. این اشاره او به تیم معروف کارگردانی و بازیگری سینمای ژاپن یعنی آکیرا کوروساوا و توشیرو میفونه بود. تیلور پیش از این با کیج در«گوست‌ رایدر: روح انتقام» همکاری کرده بود.

کیج گفت: او به من اجازه داد کاری را که باید می‌کردم بکنم و می‌دانست چطور باید از من استفاده کند.

کیج به این هم اشاره کرد که تیلور پیش از این به او پیشنهاد نقش‌آفرینی در یک پروژه تلویزیونی را داده بود، اما او این پیشنهاد را رد کرد چون نمی توانست در تلویزیون بازی کند زیرا ستاره سینما است. وی افزود: با این حال، این کارگردان من را به چیزی بازمی‌گرداند که خودم حس می‌کنم حایز اهمیت است، یعنی شوکه‌کننده و باحال بودن.

وقتی از کیج درباره سبک بازیگری سنگین او سوال پرسیده شد، او گفت: من حتی دیگر از خود کلمه بازیگر هم خوشم نمی‌آید چون به نحوی دلالت بر دروغ گفتن دارد. من بازی نمی‌کنم، حس می‌کنم.

پروژه جدید «مامان و بابا» یک فیلم ژانر وحشت درباره دو فرزند است که باید بتوانند از خشم قاتلانه والدین‌شان جان سالم به در ببرند. این فیلم در فستیوال تورنتو به نمایش در آمد و از روز بیست‌وچهارم سپتامبر اکران عمومی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.