جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

توسط کارگردان مصری ساخته می‌شود:

ساخت فیلم«تک‌تیرانداز عراقی»بر ضد «تک‌تیرانداز آمریکایی»

فیلم سینمایی تک تیرانداز

سینماپرس: «هانی ابو اسد» کارگردان مشهور مصر در اعتراض به فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» فیلمی با عنوان «تک‌تیرانداز عراقی» می‌سازد. محمدحفظی نیز تهیه‌کننده این فیلم است که «مصطفی» تک‌تیرانداز عراقی را به عنوان «پروتاگونیست» (قهرمان داستان) به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کلینت ایستوود در مورد «کریس کایل» تکاور اسبق نیروی دریایی آمریکا الهام بخش کارگردان مشهور مصری برای ساخت فیلم «تک‌تیرانداز عراقی» برای پاسخ به فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» شد.


«هانی ابو اسد» کارگردان مشهور مصر در اعتراض به فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» فیلمی با عنوان «تک‌تیرانداز عراقی» می‌سازد. محمدحفظی نیز تهیه‌کننده این فیلم است که «مصطفی» تک‌تیرانداز عراقی را به عنوان «پروتاگونیست» (قهرمان داستان) به تصویر می‌کشد.

فیلم کلینت ایستوود در مورد «کریس کایل» تکاور اسبق نیروی دریایی آمریکا الهام بخش کارگردان مشهور مصری برای ساخت فیلم «تک‌تیرانداز عراقی» برای پاسخ به «تک‌تیرانداز» آمریکایی شد.

«عَمر سلما» مدیر شرکت تولیدکننده این فیلم در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت:"من از فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» متنفر بودم و همین الهام‌بخش من شد که نسخه‌ای کاملا متفاوت از این داستان بسازم. لیکن سعی کردم فیلمی ضد جنگ بسازم بر خلاف «تک‌تیرانداز آمریکایی» که طرفدار جنگ بود".

فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» که در سال 2014 منتشر شد، نزدیک به 550 میلیون دلار فروش داشت و نامزد اسکار برای بخش بهترین فیلم شد. کلینت ایستوود طی این سال‌ها عنوان کرده که این فیلم کاملا ضد جنگ است. این فیلم برای کهنه سربازان بسیار خوب است که نشان می‌دهد چه بر آنها گذشته است و تحت چه فشارها و سختی‌هایی بوده‌اند.

نکته جالب این است که کارگردان از «سَمی شِیک» همان هنرپیشه نقش «مصطفی» در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» برای فیلم «تک‌تیرانداز عراقی» استفاده می‌کند.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.