شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

اثری به کارگردانی بهرام بهرامیان

میترا حجار پزشک زن سریال «از یادها رفته» شد

میترا حجار در سریال از یاد رفته

تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان با پیوستن میترا حجار به این مجموعه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، در تازه‌ترین مرحله ساخت سریال «از یادها رفته» میترا حجار به عنوان بازیگر به این سریال پیوست و جلوی دوربین رفت.

میترا حجار در این سریال نقش شخصیتی به نام فروغ را بازی می کند. فروغ  یک پزشک زن ایرانی است که در فرانسه درس خوانده است و حضورش در سریال با اتفاقات عجیب همراه است.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، هلیا امامی، رسول نجفیان، حبیب دهقان نسب، علیرام نورایی به این سریال پیوسته بودند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

عوامل سریال «از یادها رفته» عبارتند از نویسنده: حامد افضلی‌ و رویا خسرونجدی، تدوین: شوکا زندباف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، چهره‌پرداز: مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه‌ای: علی زادمهر، محصول شبکه پنج سیما.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.