چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

«بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» را در کدام سینماها ببینیم؟

بیست و یک روز

سینماپرس: فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از امروز چهارشنبه (۱۱ مردادماه) بر پرده سینماها به نمایش درآمد.

به گزارش سینماپرس، ۲ فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از امروز چهارشنبه (11 مردادماه) بر پرده سینماها به نمایش درآمد . یکی با مضمون اجتماعی و دیگری با موضوع کمدی اکران می‌شود. 

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توانست جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد و درجشنواره فیلم فجر نیز مورد توجه کارشناسان و مردم قرار گرفت. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ...

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی به ایفای نقش می‌پردازند. 

«بیست و یک روز بعد» توسط حوزه هنری پخش می‌شود و از امروز در سالن‌ها ی کورش، آزادی، مگامال، چهارسو، زندگی ، جوان، ایران، ارگ ، پیروزی، سمرقند، بهمن، شاهد ، سپیده، پیام، چهارباغ، سپاهان (اصفهان)، بهمن (قزوین)،فلسطین (شیراز)، هجرت (کرج) به نمایش در می آید. 

فیلم سینمایی «گذر موقت» ساخته افشین هاشمی با موضوع مفرح و کمدی بر پرده سینماها اکران شده این فیلم محصول سال 1394 است و داستان دو پیرمرد را روایت می‌کند که در یک شب تصمیم مفرحی می‌گیرند. در این فیلم اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان،شقایق فراهانی، شبنم فرشاد جو به ایفای نقش می‌پردازند. 

این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، چارسو، زندگی، ایران، سروش، کیان، گالری سمرقند و شاهد به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.