دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

نمایش 2 فیلم جدید در سینماها

«بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از روز چهارشنبه به سینماها می آیند

بیست و یک روز

سینماپرس: فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم‌های «بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از صبح چهارشنبه اکران می‌شود و اکران فیلم گروه هنر و تجربه در سینما فرهنگ تنها در ۲ سانس امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز (9 مرداد) گفت: با توجه به قرارداد ثبت شده، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در گروه کورش از روز چهارشنبه اکران می‌شود. همچنین فیلم «گذر موقت» در گروه آزاد از روز چهارشنبه به نمایش در می آید. 

وی در ادامه به ثبت قرارداد 2 فیلم اشاره کرد و گفت: قرارداد نمایش فیلم «خفگی» بعد از فیلم «نگار» در گروه زندگی و فیلم «خانه کاغذی» در گروه کورش بعد از فیلم «قشنگ و فرنگ» به ثبت رسید. 

فرجی درباره اکران فیلم گروه هنر و تجربه در سینما فرهنگ گفت: براساس تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم‌های گروه هنر و تجربه در سینما فرهنگ از روز چهارشنبه فقط در ساعت 14 و 16 نمایش داده می شود و فیلم های دیگر که قصد نمایش در سینما فرهنگ دارند با اخذ حواله نمایش از شورای صنفی امکان نمایش در این سینما را خواهند داشت. 

وی درخاتمه به اکران فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» اشاره کرد و گفت: امکان نمایش فیلم در  سینماهای تهران تا روز سه شنبه (10 مرداد) فراهم است . امکان اکران  فیلم درپردیس های مگامال و کورش به دلیل تعداد سالن‌های بالا میسر خواهد بود  اما دیگر سالن‌ها اگر قصد نمایش فیلم را دارند باید بعد از سانس موظف و در سانس فوق العاده فیلم را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.