شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

جشنواره «مسیر عشق» قائم مقام دبیر و مدیر روابط عمومی خود را شناخت

سعید الهی - یزدان عشیری

سینماپرس: با صدور احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره، سعید الهی قائم مقام دبیر و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی و ارتباطات جشنواره بین المللی «مسیر عشق» شدند.

به گزارش سینماپرس، طی احکامی جداگانه از سوی سیداحمد میرعلایی دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق»، سعید الهی به سمت قائم مقام و رییس ستاد جشنواره و یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای منصوب شدند.

متن حکم قائم مقام دبیر به شرح زیر است:

«جناب آقای سعید الهی/ نطر به صلاحیت و تجارب ارزشمند جنابعالی در برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی و هنری کشور، شما را به عنوان قائم مقام دبیر و رییس ستاد برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» منصوب می نمایم. رجا واثق دارد با تکیه بر برکات راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و با بهره‌گیری از همفکری و مساعدت همکاران جشنواره، این اتفاق پراهمیت در مسیر فعالیت‌های حرفه‌ای جنابعالی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات معنوی در محضر حضرت باری تعالی ثبت خواهد شد. موفقیت و بهروزی شما را در دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده این جشنواره حماسی را از ایزد منان آرزو دارم.»

همچنین، متن حکم مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای این جشنواره به این شرح است:

«جناب آقای یزدان عشیری/ نظر به تجربه، صلاحیت و توانمندی جنابعالی به حوزه روابط عمومی، مناسبات اجتماعی و ارتباطات رسانه ای؛ شما را به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» (اربعین) منصوب می نمایم. از آنجایی که ارزشمند ترین آثار هنری این سرزمین همواره متاثر از مفاهیم دینی و عاشورایی بوده، انتظار می رود در تعاملی سازنده با افکار عمومی، اصحاب رسانه و هنرمندان زمینه را برای برگزاری باشکوه و جریان ساز فراهم آورید. امیدواریم برگزاری تاثیرگذار این حرکت معنوی و حماسی بتواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی محرم و عاشورا  این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید. از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم.»

بنابراین گزارش سعید الهی از فعالان  و صاحبنطران حوزه فرهنگ و هنر است که تجربه مدیریت در بخش های مختلف از جمله مدیریت سینماپرس، دبیر هیات ساماندهی صنوف سینمایی وزارت ارشاد به ویژه برگزاری جشنواره هایی چون فجر، مقاومت، شهر، پلیس و... را در کارنامه دارد.

یزدان عشیری از نویسندگان و منتقدان سینمایی است که تجریه برگزاری و مشارکت در سیاستگذاری ، مدیریت و اجرای رویدادهای فرهنگی و سینمایی ملی و بین المللی همچون: جشنواره های کودکان و نوجوانان، جشنواره فیلم فجر، جشن منتقدان ، جشنواره بین المللی مقاومت، و ... در کارنامه دارد.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.