سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

شباهت‌های سینمای ایران با پراید

امین زندگانی در سریال ساعت صفر

میزان: بازیگر فیلم ملک سلیمان گفت: پرفروش ترین ماشین مورد خرید در ایران را در نظر بگیرید. آیا این خودرو استانداردهای لازمه را دارد؟ آیا میزان مرگ و میر بالای سالانه به علت بد بودن آن نیست؟

 امین زندگانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها پخش سریال "پرستاران" را در تلویزیون دارد، درخصوص سایر فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: در حال حاضر بازی در نمایش  "بنگاه تئاترال" را در تماشاخانه سنگلج پشت سر می‌گذارم. در این نمایش با عزیزانی همچون ایرج راد، میرنادر مظلومی و محمود بصیری و سعید امیر سلیمانی همبازی هستم.

وی درباره فعالیت‌های خود در تلویزیون و سینما افزود: اواخر خرداد ماه امسال بازی در سریال پرستاران را تمام کردم که در حال پخش است و در مورد سینما هم هنوز کاری را برای بازی انتخاب نکرده‌ام. ابتدای سال دو فیلمنامه در مورد دفاع مقدس و فیلمنامه کودک پیشنهاد شد اما تصمیم گرفتم که در آنها بازی نکنم.

بازیگر فیلم "ملک سلیمان" درباره کم‌کاری خود در سینما تصریح کرد: صادقانه بگویم کلاً خیلی پیشنهاد کار سینمایی ندارم. به همین علت زیاد فعال نیستم. بالاخره من بازیگری با تجربه‌ای تعریف شده هستم و باید نقش به من پیشنهاد شود زیرا من نمی‌توانم به دنبال نقش بروم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته درصد تولیدات سینما نسبت به سالهای قبل پایین آمده است و کارهایی که پیشنهاد می‌شوند هم در درجه اول از لحاظ فیلمنامه خوب نیستند یا اگر کار خوبی بوده به من پیشنهاد نشده است. برای من شخصیت پردازی و عمق نقش مهم است و این دو سال نقشی وسوسه انگیز و دندان‌گیر به من ارائه نشده است.

بازیگر فیلم شهرآشوب با اشاره به فروش میلیاردی برخی فیلم‌ها تاکید کرد: پرفروش ترین ماشین مورد خرید در ایران را در نظر بگیرید. آیا این خودرو استانداردهای لازمه را دارد؟ آیا میزان مرگ و میر بالای سالانه به علت بد بودن آن نیست؟ اما همچنان تولید شده و همچنان خریداری می‌شود. سینما هم همین است و بدون شک فروش بالا نشان دهنده کیفیت و موفقیت واقعی یک اثر نیست.

زندگانی سینما را سرگرمی مردم خواند و خاطرنشان کرد: مردم برای داشتن سرگرمی به سینما روی می آورند و البته درست است زیرا یکی از جنبه‌های اصلی سینما سرگرمی است، ولی سینما کمدی این روزها متاسفانه خوراک خوبی برای مردم تهیه ندیده است. فرهنگ مردم خوراک مغذی می خواهد و آثار کمدی حال حاضر نمی‌توانند این خوراک را تامین کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.