یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

بعد از حمیدرضا پگاه و مهران رجبی

ستاره اسکندری هم بازیگر سریال «گیله‌وا» شد

سریال گیله وا

سینماپرس: در ادامه‌ ضبط سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان، ستاره اسکندری به جمع بازیگران این سریال پیوست.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری از سریال «گیله‌وا» با پیوستن ستاره اسکندری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد. پیش از این نیز هنرمندانی چون حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و... به ایفای نقش پرداخته بودند و با اضافه شدن اسکندری به این جمع، ضبط این سریال در کیاشهر استان گیلان ادامه دارد.

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج از اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

سریال «گیله‌وا» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد. این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.