شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

سینماپرس و آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران

سکان سینما در دست کمدی هاست/ «رگ خواب» به مرز ۲ میلیارد رسید

رگ خواب

سینماپرس: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به فروش ۱۷ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان رسید. «رگ خواب» همچنان با اقبال خوبی مواجه است و به فروش ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و «برادرم خسرو» هم به فروش ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان دست یافته است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «اکسیدان» بدون سالن های حوزه هم اینک ۸۰ سالن در اختیار دارد و به فروش ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به فروش ۱۷ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان رسید. «رگ خواب» همچنان با اقبال خوبی مواجه است و به فروش ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و «برادرم خسرو» هم به فروش ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان دست یافته است. 

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» توانسته در تهران به فروش ۱ میلیارد پس از ۲۷ روز نمایش دست یابد و در شهرستان به فروش ۴۵۰ میلیون تومان رسید. فیلم در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه به فروش ۷۰ میلیون رسید. و در کل فروش فیلم ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» از صبح چهارشنبه اکران شد و ۱۶ سالن سینما در اختیار دارد و به فروش ۳۰ میلیون توان دست یافته است.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» بعد از ۵ هفته نمایش به فروش ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۳۷۰ میلیون تومان در شهرستان رسید و فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «ویلایی ها» در تهران ۵ سالن سینمادر اختیار دارد و  در تهران به فروش ۷۵۰ میلیون تومان  در شهرستان به فروش ۴۳۰ میلیون تومان رسید که کل فروش فیلم به رقم ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

براساس سیستم مکانیزه، فیلم «مسلخ» به فروش ۸ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان و «مالیخولیا» به ۱۳ میلیون و۳۹ هزار تومان دست یافتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.