جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

«زیر سقف دودی» نیم میلیاردی شد/ فروش ۲۵۰ میلیونی «اکسیدان» در سه روز

اکسیدان

سینماپرس: فیلم کمدی «اکسیدان» از روز سه‌شنبه به فیلم‌های اکران شده اضافه شد و پیش بینی می‌شود با توجه به ترکیب اکران، فیلم‌ها بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «اکسیدان» شب گذشته در اکثر سالن‌های سینما سانس فوق‌العاده پس از ساعت ۱۲ شب داشتیم. هم‌اینک فروش فیلم به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است که رقم قابل توجهی برای فیلم است که در ماه رمضان کار خود را آغاز کرده است. 

اقبال مخاطب از «نهنگ عنبر سلکشن رویا» همچنان ادامه دارد و با سانس‌های فوق‌العاده مواجه هست. این فیلم تا شب گذشته به فروش ۱۴ میلیارد تومان رسید. 

فیلم «رگ خواب» که اکرانش پس از شب‌های قدر آغاز شد به فروش ۴۲۰ میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «برادرم خسرو» هم به فروش یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان رسید. 

فیلم «زیر سقف دودی» هم‌اینک ۲۵ سالن در تهران در اختیار دارد که در تهران به فروش ۳۸۵ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۱۵ میلیون تومان رسید. این فیلم اکنون به فروش ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

فیلم «مادر قلب اتمی» در تهران به فروش ۸۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۵۰ میلیون تومان رسید و فروش کل آن به یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است. 

 اکران فیلم «ویلایی‌ها» همچنان ادامه دارد این فیلم در تهران به فروش ۵۹۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۲۰ میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به رقم ۸۱۵ میلیون تومان دست یافت. 

فیلم «آشوب»  در تهران سینمایی ندارد و نهایتاً به فروش ۲۸۰ میلیون رسید. «آشوب» در شهرستان به فروش ۱۵۰ میلیون دست یافت که در کل به فروش ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در شهرستان‌ها اکرانش را ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.