سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

سینماگران و فرمان «آتش به اختیار»/۸

سلطانی آزاد: نیروهای متعهد به اسلام و انقلاب باید امیدوارنه و با تمام توان بر اساس فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری به میدان بیایند

شاهد سلطانی آزاد

سینماپرس: شاهد سلطانی آزاد فیلمنامه نویس و کارگردان سینما گفت: نیروهای متعهد به اسلام و انقلاب باید امیدوارنه و با تمام توان بر اساس فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری به میدان بیایند و از هیچ مانع تراشی، سنگ اندازی، تحقیر و... هراسی به دل های شان راه ندهند.

کارگردان فیلم مستند «جوانمرد فاضل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: فرمانی که مقام معظم رهبری دادند از سر دلسوزی و دغدغه مندی ایشان است؛ بنده شخصاً مدت ها است بر اساس آیه شریفه «قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَة أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی…؛ ای پیامبر! بگو: شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم و آن اینکه: دو نفر دو نفر و یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید»، به میدان آمده ام و بدون هیچ گونه حمایت دولتی هر کاری را که در توانم دارم برای رشد انقلاب و اسلام در حوزه فرهنگ و هنر انجام می دهم.

وی ادامه داد: بنده به این نتیجه رسیده ام که شاید نتوانم و توان آن را نداشته باشم که دیگران را با خود همراه، همدل و همساز کنم و از این رو بدون هیچ گونه پشتیبانی از سوی فرد، نهاد و دستگاهی وارد میدان عمل شدم و بر اساس دغدغه ها خودم و آنچه معتقدم آرمان ها و اهداف نظام اسلامی مان است کار کردم؛ در حال حاضر هم ایمان دارم که نیروهای انقلابی که همچنان دل در گروی ولایت فقیه و اسلام دارند بایستی خود قیام کرده و رشد و توسعه اهداف دینی در جامعه تلاش کنند.

سلطانی آزاد سپس با بیان اینکه تا به امروزه ما فرصت سوزی های بسیاری کرده ایم اظهار داشت: دیگر بعد از فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری هیچ گونه تعلل و درنگی برای اینکه فرصت ها را از دست بدهیم نیست و باید تلاش کنیم و این ایمان را در قلب های مان داشته باشیم که خداوند یارمان است و دعای خیر مقام معظم رهبری بدرقه راهمان؛ ما باید هر مسأله ای را بدل به یک فرصت کنیم و تلاش کنیم که دغدغه های مان را در حوزه های مختلف به ثمر برسانیم و همه مردم را از برکات اسلام ناب محمدی (ص) بهره مند سازیم.

این فیلمساز در بخش دیگری از این گفتگو با انتقاد از برخی همکاران همفکرش گفت: متأسفانه برخی از دوستان ما پر توقع شده اند و همیشه طلب پول های آنچنانی دارند و هنوز به این باور نرسیده اند که اگر ایمان باشد بدون بودجه های کلان و آنچنانی هم می شود آثار ارزنده ای تولید کرد و یک جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت کرد. بنده معتقدم همگی نیروهای انقلابی به خصوص در حوزه سینما و فرهنگ باید خود را بازسازی کنند و هرچه سریعتر با توانی جدی وارد میدان شده و بدخواهان را کنار بگذارند و خود میدان عمل را در دستان شان بگیرند.

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: دیگر زمان خانه نشینی و انفعال نیروهای متعهد و ارزشی و انقلابی نیست و همه و همه از زن و مرد تا پیر و جوان موظف هستند بر اساس فرمان رهبر بزرگوارشان به میدان بیایند و کشور را از ورطه سقوط نجات بخشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.