جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

سینماپرس و آخرین آمار فروش سینمای ایران

«نهنگ عنبر» از ۱۲ میلیارد عبور کرد/ «زیر سقف دودی» دو روزه ۸۰ میلیون تومان فروخت

زیر سقف دودی

با توجه به اکران فیلم «زیر سقف دودی» و اضافه شدن فیلم اجتماعی به جمع فیلم‌های اکران‌شده، رنگ اکران تغییر کرد و اکنون برای هر ذائقه‌ای فیلم در اکران دیده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، باتصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» از روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران شد. فیلمی که با موضوع خاصی که دنبال می کند توصیه شده خانواده ها این فیلم را ببینند.


فیلم سینمایی «زیر سقف دودی»   در تهران ظرف دو روز به ۸۰میلیون تومان رسید.

اکران این فیلم در شهرستان‌های مشهد، اصفهان، قزوین، همدان آغاز شده و ظرف روزهای آتی تعداد سینماهای شهرستان فیلم بیشتر خواهد شد.

«مادر قلب اتمی» در تهران ظرف ۹ روز با در اختیار داشتن ۱۶ سالن سینما در تهران به فروش ۵۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون رسید و در کل فروش فیلم به ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این فیلم در شهرستان تنها ۱۲ سالن در اختیار دارد.

فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «برادرم خسرو» نیز به فروش ۱ میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به فروش ۵۹۰ میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران ۴۷۰ میلیون و در شهرستان به ۱۲۰ میلیون تومان دست یافت. فیلم سینمایی «آشوب» هم در تهران به فروش ۲۴۳ میلیون و در شهرستان به ۱۳۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۳۷۳ میلیون تومان شد.

فیلم «گشت ۲» همچنان در تعدادی از سالن های تهران و شهرستان اکران است و فروش فیلم به ۱۹ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان رسید. فیلم «خوب بد جلف» نیز به فروش ۱۶ میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان دست یافت.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «تیک آف» به فروش ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان، فیلم «دو عروس» به فروش ۳۲میلیون و ۲۹۳ هزار تومان و «امتحان نهایی» به فروش ۴۰۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.