چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

نگاهی به تلویزیون در ماه مبارک رمضان؛

رسانه ملی در ماه رمضان «نفس» تازه‌ای «زیر پای مادر» می‌کشد!

سریال لبخند رخساره

سینماپرس: تا شروع ماه مبارک رمضان کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی است و رسانه ملی طبق روال گذشته خود را برای این ماه آماده می‌کند.

به گزارش سینماپرس، تا شروع ماه مبارک رمضان کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی است و رسانه ملی طبق روال گذشته خود را برای این ماه آماده می کند. به عبارت دیگر چند سالی است که رسانه ملی در مناسبت های مختلف مانند ماه مبارک رمضان و نوروز، سریال های مختلفی را برای پخش تولید می کند که گاه با استقبال مخاطبان و گاهی هم با عدم استقبال مواجه می شوند.

در ذیل نگاهی داریم به سریال های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان ۹۶؛

شبکه اول سیما "زیر پای مادر" را به تصویر می‌کشد

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی زینب تقوایی، سریال ماه رمضانی شبکه اول سیما خواهد بود؛ سریالی که قرار است در ساعت ۲۲:۱۵ و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به روی آنتن این شبکه برود.

تهران، مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و بندر انزلی از لوکیشن های اصلی این سریال هستند و بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) رخ می دهد که همین مساله فضای معنوی زیر پای مادر را بالا برده است.

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر هستند.

رسانه ملی در ماه مبارک رمضان "نفس" تازه‌ای می‌کشد!

مجموعه تلویزیونی «نفس» تازه ترین سریال جلیل سامان هم گزینه شبکه سوم سیما برای پخش در ماه مبارک رمضان خواهد بود؛ سریالی که در حقیقت با پخش آن سه گانه جلیل سامان در ارتباط با وقایع انقلاب اسلامی کامل می شود.

داستان «نفس» درباره جوانی پُر شَر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سر می‌گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی. با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، رامین راستاد و خسرو شهراز.

با این حال هنوز شبکه پنج سیما سریال خود را برای ماه مبارک رمضان تعیین نکرده است و با وجود زمان کم باقی مانده تا شروع ماه مبارک رمضان مشخص نیست که این شبکه قرار است سریالی را برای این ماه پخش کند یا خیر. از سوی دیگر شبکه دوم سیما هم که قرار بود «سر دلبران» را برای ماه مبارک رمضان روی آنتن ببرد، به دلیل آماده نبودن این سریال، آن را از کنداکتور خود حذف کرده و هنوز جایگزین این سریال مشخص نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.