دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

آخرین خبرها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا/ پیش تولید «پرواز به وقت شام» به پایان رسید

ابراهیم حاتمی کیا در اولین روز چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: پیش تولید فیلم "پرواز به وقت شام" جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی به تازگی به پایان رسیده و قرار است به زودی و ظرف یک یا دو هفته آینده فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

به گزارش سینماپرس، پیش تولید فیلم «پرواز به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد خزائی به تازگی به پایان رسیده و قرار است به زودی و ظرف یک یا دو هفته آینده فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

فیلمبرداری «پرواز به وقت شام» در ایران و سوریه انجام خواهد شد و به جز بابک حمیدیان و هادی حجازی فر مابقی بازیگران این فیلم، عرب زبان خواهند بود؛ همچنین قرار است بخش های داخلی این سریال در تهران و اصفهان فیلمبرداری شود و بعد از آن گروه برای ضبط بخش های خارجی به احتمال زیاد به کشور سوریه خواهند رفت.

«پرواز به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست و بخشی از داستان آن در سوریه می‌گذرد و فیلمبرداری بخش اصلی فیلم در فرودگاه و هواپیما انجام می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که لوکیشن اصلی فیلم در داخل کشور و یا سوریه خواهد بود.

این فیلم که ظاهرا تنها 2 بازیگر مرد ایرانی در آن حضور خواهند داشت؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال۹۶ است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری باشد که قرار است در صورت آماده شدن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

* فرهنگ نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.