دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

تهیه‌کننده «استرداد» هم از «رئیسی» حمایت کرد/ کشور رئیس‌جمهوری که در محدوده نیاوران بگردد نمی‌خواهد

محسن علی اکبری در سومین روز چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: محسن علی‌اکبری از فعالان سینمای کشور با اشاره به سلامت نفس حجت‌الاسلام رئیسی گفت: کشور رئیس‌جمهوری که تنها محدوده خودش و نیاوران بگردد و سفر استانی نرود، نمی‌خواهد. رئیس‌جمهور باید شبانه‌روز دغدغه‌مند و دردمند در فکر حل مشکلات باشد.

به گزارش سینماپرس، محسن علی اکبری درباره حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: انتخابات  درجهت تصمیم گیری برای آینده کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم باید با علم و آگاهی به این مهم توجه داشته باشند که سکان کشور در دوره جدید به چه کسی می سپارند.  رئیس جمهور منتخب مردم باید مشکلات و معضلات جامعه را به خوبی بشناسد و با بهترین متد  در حل آن تلاش کند.

وی ادامه داد: در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری کاندیداهای که با یکدیگر رقابت می کنند با مناظره های پخش شده از رسانه ملی کاملاً راه شناخت را برای مردم باز کردند. به عقیده من  بهترین و اصلح ترین در میان آن ها  کسی است که اصل را بر «اخلاق» گذاشت و از گفتن حرف های رکیک ، دروغ و تهمت به دیگران برای جلب نظر مخاطبین پرهیز کرد. علیرغم اینکه ممکن است برخی از تهمت ها روا و حقیقت داشته باشد اما ایشان با صلابت و  عزت نفس و اخلاق در مناظره ها حاضر شد . حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهوری است که لیاقت این پست رادارد  و می تواند  ممکلت را اداره کند.

رئیسی منافع ملی را به منافع خود ترجیح داد

تهیه کننده فیلم تحسین شده «استرداد» گفت: به مردم توصیه می کند بار دیگر مناظره ها را از طریق خبرگزاری ها و سایت ها مرور کنند ببینند چه  مباحثی  مطرح شد. آقای رئیسی دادستان کشور بود تمام پرونده ها ریز و درشت زیر دست ایشان بوده است او  می توانست پرونده ها را افشا کند و با سند و مدرک مطرح کند اما از این کار پرهیز کرد چرا که مصلحت نظام و ملت را به منافع خود ترجیح داد او حاضر نشد حتی از خود دفاع کند این یعنی اخلاق اسلامی و این شخص می تواند برای کشور مثمرثمر باشد. دیدیم که کاندیداهای دیگر با کوچکترین مسئله و نقد بر عملکردشان  عصبانی می شدند و دستشان می لززد. 

چرا 38 سال اعتبار نظام را زیر سوال بردید

علی اکبری در ادامه گفت: چرا کاندیداها باید اجازه بدهند 38 سال اعتبار نظام و خون شهدا را زیر سوال ببرند. در این روزها آقای رئیسی را متهم به  اجرای اعدام  می کنند در حالی که  کسی که ایشان را متهم می کند  خود از تصمیم گیرندگان اصلی بوده است. حال بحث اعدام را باز کنم . اعدام چه کسانی بوده است؟ کسانی که در کردستان جنایت کردند. سر پرستاران و بیماران بیمارستان را بردیدند. حکم بر این افراد اجرا شده  اگر حکم این جنایتکاران اعدام نیست چه می تواند باشد؟ اگر جلوی رشد آن ها گرفته نمی شد داعش سی سال زودتر شکل می گرفت. اما برای تخریب آقای رئیسی از تریبون مناظره استفاده کرده و خود را محق جلوه می دهند و اذهان عمومی را مشوش می کنند. 

رئیسی سلامت نفس مثال زدنی دارد

تهیه کننده فیلم های ارزشی و دفاع مقدس گفت: سلامت نفس آقای رئیسی درمیان دیگر کاندیداها مثال زدنی است به جرات می گویم ایشان با جایگاهی که داشتند می توانستند  اختلاس عجیب و غریب و زدو بندهای عجیب داشته باشند اما سلامت نفس ایشان در طول سالها اثبات شده است.

از نزدیک ایشان را می شناسم 

وی در پاسخ به این سوال که ایشان را ازنزدیک می شناسید گفت: من سالهاست در منطقه ای زندگی می کنم  که آقای رئیسی قبل از عزیمت به مشهد مقدس و مسئولیت تولیت آستان در آن جا حضور داشتند. امام جماعت مسجد جعفری گیشا بودند سالها پای  سخنرانی ایشان بودم . بعد از نماز تا دیر وقت مشکلات مردم را می شنیدند اگر مشکل حقوقی و قضایی داشتند  کمک می کردند.

رئیس جمهوری که محدوده نیاوران را بگردد نمی خواهیم

علی اکبری در ادامه گفت: کشور ما با معضلاتی که دارد رئیس جمهوری که  4 ساعت در روز بیدار باشد را نمی خواهد رئیس جمهوری که تنها  محدوده خودش و نیاوران بگردد و سفر استانی نرود نمی خواهد. رئیس جمهور باید شبانه روز دغدغه مند و درد مند با تیم وزرا  و کابینه در فکر حل مشکلات باشد. رئیس جمهور تا  مشکل را لمس نکند نمی تواند آن را حل کند. من این توان را در آقای رئیسی می بینم. من ایشان را از نزدیک دیدم برای من هیچ کاری نکردند و  قرار نیست انجام دهند اما آنچه می دانم برای آگاهی هرچه بیشتر مردم خوبمان گفتم. در این ساعات پایانی تبلیغات به نظر می می آید بیشتر تعمق کنند و تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: من عضو کوچکی از جامعه هنری هستم و توصیه می کنم ببینند در بین مناظرات چه کسی بیشتر از همه سعه صدر نشان داد و سعی کرد به جای بحث و جدل های شخصی، مباحث کلان تر را مطرح کند . به نظرم آقای رئیسی اصلح است و ما موکلفیم اصلح را انتخاب کنیم.این حقیقت  را با افتخار می گویم که با افتخار  تمام به آقای رئیسی رای می دهم. 

علی اکبری در خاتمه تاکید کرد: جامعه هنری در چهار سال اخیر خیلی اذیت شدند برخلاف وعده ها به این قشر از جامعه بی توجهی شد امیدوارم دولت جدید نگاه متفاوت تری به جامعه هنری داشته باشند و برای هنرمندان ارزش قائل باشد.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.