یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

حقیقت ماجرای اظهارنظر ابوالقاسم طالبی درباره «شجریان» چه بوده است؟/ طالبی: در آخرین روزهای دولت روحانی باز بوقهایش دست از تحریف وتقطیع سخنان دیگران برای تحمیق خلایق برنمی دارند

ابوالقاسم طالبی*

سینماپرس: در پی تحریف سخنان ابوالقاسم طالبی توسط برخی از رسانه های همسو با دولت یاردهم در خصوص ربنای شجریان این هنرمند فیلمساز از تحریف و تقطیع سخنانش برای تحمیق خلایق توسط بوقچی های دولت روحانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس؛ در پی اظهارنظر ابوالقاسم طالبی فیلمساز متعهد کشورمان در خصوص استفاده ابزاری حسن روحانی از شجریان، برخی از رسانه ها با تحریف و تقطیع سخنان وی به صورت کاملا سازمان یافته آن را توهین به استاد شجریان دانستند در حالی که اصل سخنان ابوالقاسم طالبی نشان از تحریف سخنان وی توسط رسانه های معاند می باشد.

ابوالقاسم طالبی طی تماسی با خبرنگار ما در این خصوص اظهار داشت: در اخرین روزهای دولت  روحانی باز بوقهایش دست از تحریف و تقطیع سخنان دیگران برای تحمیق خلایق دست برنمی دارند ومتاسفانه عده ای دوست بدون تحقیق براساس این تحریفها به قضاوت می نشینند اصل صحبت چند دقیقه من همان است که خبرگزاری مهر اورده شده است.

اصل این سخنان که در خبرگزاری مهر منتشر شده است به شرح ذیل اسشت: 

ابوالقاسم طالبی بعد از ظهر امروز در همایش نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حامی رئیسی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با بیان اینکه دست دولت برای ارائه گزارش خالی است، اظهار داشت: امیدواریم خداوند به آقای شجریان سلامتی و شفا دهد، اما اینکه کسی بعد از چهار سال ریاست جمهوری آویزان کسی می شود که بنده خدا گرفتار بیماری سرطان است، معلوم می شود که چقدر دستش پر است!

وی افزود: ایشان یک زمانی مناجات ربنا را خوانده و خودش به صداوسیما نامه نوشته که دیگر ربنای من پخش نشود، اما حالا اینها دست بردار نیستند و هر دوره آویزان ایشان می شوند.

این کارگردان سینما با اشاره به خویشتنداری حجت الاسلام رئیسی برای پاسخ به توهین های حسن روحانی در مناظره دیروز، گفت: یک فرد فاسدی که لباس روحانیت را دزدیده و به تن کرده و دچار مفاسد اخلاقی شده و از قضا با رئیس جمهور هم عکس دارد، دستگیر شده و حکم علیه او صادر شده، حالا آقای روحانی به آقای رئیسی می گوید که چه بر سر علما آوردید! آیا این فرد از علماست!؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.