یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

حمایت «انسیه شاه‌حسینی» از حجت الاسلام رئیسی/ به کسی رأی می‌دهم که به شُغال‌ها باج ندهد

انسیه شاه حسینی در ششمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: انسیه شاه‌حسینی گفت: ویژگی‌هایی را برای نامزد ریاست جمهوری در نظر دارم که طی ۸ بند اعلام کرده‌ام اما باید به کسی رأی داد که به شُغال‌ها باج ندهد.

به گزارش سینماپرس، انسیه شاه‌حسینی سینماگر ارزشی سینمای ایران در پاسخ به این پرسش که از کدام نامزد ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد به فارس گفت: طی این مدت برای اولین تصمیم گرفته‌ام که در این رابطه صحبت کنم چرا که کار من امری فرهنگی است اما نمی‌توانم نسبت به شرایط سرنوشت ساز کشورم بی‌تفاوت باشم در نتیجه ابتدا باید بگویم که به نامزدی رأی خواهم داد که ویژگی‌هایی را که برایم اهمیت دارد داشته باشد.

وی افزود: این ویژگی‌ها عبارتند از اول حامی تهی دستان و پای برهنه باشد، دوم با گشودن دروازه های ممکلت به روی واردات بی وریه و بی مصرف غرور ملی کارگران و صاحبان صنایع مارا پای کال نکند، سوم به فکر  استغال جوانان باشد، چهارم با حل مشکل مسکن  آرامش و حفظ کراماات انسانی را به خانواده برگرداند، پنجم در عمل پیرو راه شهدا باشد، ششم فراموش نکرده باشد چه کسانی در سال 1357 در کوچه و خیابان‌ها فریادهای الله اکبر سر می‌دادند، هفتم همراهی و همسویی با رهبر در یاری رساندن به مردم مظلوم و استکبار ستیز منطقه و جهان و هشتم اینکه هرگز و به هیچ بهانه‌ای به شغال ها باج ندهد.

این کارگردان در پایان گفت: با توجه به نکاتی که در موردشان صحبت کردم و برایم بسیار مهم است و همچنین با دقت نظر به صحبت‌های کاندید ها و توجه در نوع سلوک و گذشته آنها و شعار هایی که می‌دهند به این نتیجه رسیده‌ام به حجت‌السلام رئیسی رأی بدهم. نکاتی که به آنها اشاره داشتم  بیش از هر فردی در میان کاندیداها به آقای رئیسی نزدیک است. در نتیجه رأی من رئیسی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.