جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

ادامه بی توجهی ها به فیلم های دفاع مقدسی و انقلابی

«ویلایی‌ها» قربانی دیگر اکران خواهد بود؟

پوستر فیلم سینمایی ویلایی ها

سینماپرس: «ویلایی‌ها» فیلم قابل دفاع منیر قیدی در شرایطی از روز گذشته اکران شده است که هیچ سینمایی در میدان انقلاب در اختیار فیلم قرار نگرفته است!

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ویلایی ها» در حالی اولین روز اکران خود را پشت سرگذاشت که هیچ سینمایی در میدان انقلاب که پرترددترین میدان شهر تهران به شمار می آید به این فیلم ارزشمند ارائه نشد . این درحالی است که مدیریت یکی از سینماهای واقع در میدان انقلاب برعهده دفتر پخش فیلم (هدایت فیلم ) است. اما دفتر پخش تاکنون هیچ سینمایی برای این فیلم در میدان انقلاب در نظر نگرفته است. عدم نمایش فیلم در یکی ازمیدان های پرتردد تهران به نحوه ارتباط مخاطب با فیلم لطمه می زند.  

متاسفانه بار دیگر شاهد بی توجهی به فیلم های ارزشمند و دفاع مقدسی  هستیم و در حوزه اکران هیچ یک از ارگان ها و نهاد و وزارت ارشاد به نحوه اکران فیلم های ارزشی که همیشه در شعارهای مدیران فرهنگی از آن ها یاد می شود توجه نمی شود .

متاسفانه فیلم های ارزشمند بارها مورد بی مهری سینماداران و مدیران فرهنگی قرار گرفتند . در اکران اول نوروز شاهد بی مهری برخی سینماداران به فیلم «ماجرای نیمروز» بودیم و تعدادی از سالن های این فیلم به کنسرت اختصاص داده شد. در شرایطی که همه دم از آثار ارزشی و دفاع مقدس می زنند براساس چه سیاستی فیلم خوش ساخت و قابل دفاع «ویلایی ها» در میدان انقلاب هیچ سینمایی در اختیار ندارد؟

بنابراین گزارش، فیلم «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی به تهیه کنندگی سعید ملکان از فیلم های پربازیگر سال 95 است و توانست نظر بسیاری از کارشناسان و داوران در جشنواره فیلم فجر به خود جلب کند. 

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.