سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

مدیر اجتماعی شبکه سه خبر داد؛

مجری جدید برنامه هفت، فردی به غیر از گزینه‌های مطرح شده است

برنامه هفت

سینماپرس: ناصر کریمان با اشاره به اینکه مجری برنامه "هفت" فردی به غیر از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی است، از تدارک مسابقه‌ای خانوادگی برای ماه مبارک رمضان سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، در مورد گروه سازنده برنامه تلویزیونی "هفت" به تغییر آنچنانی نرسیده‌ایم، اما در حوزه اجرا یک سری جمع بندی‌هایی داشته‌ایم.

وی افزود: به دلیل اینکه بحث‌های قراردادی درحوزه اجرا هنوز نهایی نشده، نمی‌توان موضوعی را به شکل جدی اعلام کرد.
کریمان تصریح کرد: فردی که برای اجرای برنامه "هفت" مدنظر داریم به هیچ عنوان که به اسامی که در چند وقت اخیر به عنوان گزینه‌های اجرا در این برنامه در فضای مجازی اعلام شده بود، ارتباطی ندارد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: متأسفانه باز هم گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها باعث مطرح شدن چنین اسامی شده بود و یکسری رسانه‌ها برای جذب مخاطب مطالبی را بیان می‌کنند.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما یادآور شد: نمی‌دانم در بسیاری از موارد، شنیده‌ها و گفته‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌شود، از چه جایی سرچشمه می‌گیرد.
وی با اشاره به تدارک شبکه سه سیما برای ماه مبارک رمضان توضیح داد: شبکه سه برای ماه رمضان امسال یک مسابقه را هم در نظر گرفته است که پیش تولید آن از ماه‌ها پیش آغاز شده است.
کریمان همچنین گفت: پیش تولید این مسابقه با سرعت کند پیش می‌رود که دلیل این موضوع هم به حوزه تأمین اعتبار باز می‌گردد.
وی تصریح کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم مجموعه‌ای را شروع نکنیم که متوقف شود البته اگر سرعت پیشرفت این مسابقه کند باشد، ممکن است پخش آن به ماه مبارک رمضان نرسد.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما اظهار کرد: در این مسابقه خانواده‌های جوان در برنامه شرکت می‌کنند و ما فراخوان آن را در عید نوروز مطرح کردیم.
وی یادآور شد: بحث اصلی رقابت در این مسابقه به شناخت بین زوجین جوان مربوط می‌شود که ۴ گروه شرکت کننده در این برنامه حاضر می‌شوند.
کریمان همچنین گفت: در این راستا هر کسی که ارتباط بهتری را در حوزه خانوادگی داشته باشد به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه با دو مجری به جمع بندی رسیده‌ایم که هم اکنون مشغول کار کردن هستند، اما با پخش برنامه از این دو مجری رونمایی و مخاطبان را غافلگیر می‌کنیم.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳
    0 0
    بهترین گزینه همان آقای گبرلو ست اما معلوم نیست چرا برخی مسولین تلویزیون رسانه ملی را فدای سلایق شخصی خود می کنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.