شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

فیلمی به کارگردانی کاظم راست گفتار

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «آشوب»/ چهارشنبه؛ افتتاحیه و نخستین اکران مردمی

پوستر فیلم سینمایی آشوب

سینماپرس: همزمان با رونمایی از پوسترهای «آشوب» که بازیگران فراوانی از سینما تا تلویزیون در آن ایفای نقش کرده اند، زمان برگزاری مراسم افتتاحیه و نخستین اکران مردمی فیلم هم اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، سینمادرام موزیکال «آشوب» از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت و در همین روز افتتاحیه و نخستین اکران مردمی آن برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه «آشوب» رأس ۱۹.۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور بازیگران و عوامل در پردیس سینمایی ارگ تجریش برگزار خواهد شد و بعد از افتتاحیه، این فیلم سرگرم‌کننده با حضور بازیگران و عوامل تولید برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد.

«آشوب» در دل تاریخ داستانی مفرح را درباره اولین فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران روایت می کند؛ فارغ التحصیلی که از پیش پرده خوانی در لاله زار شروع میکند اما رفته رفته بالا می کشد و موقعیتهای متفاوتی را تجربه می کند.

«آشوب» را کاظم راست گفتار ساخته که پیش از این سابقه ساخت آثاری همچون «نقاب» و «چک» را در کارنامه داشته است. فیلمی پربازیگر که جایگاهی خاص هم برای موسیقی ایرانی تدارک دیده است.

کوروش تهامی بازیگر نقش اصلی «آشوب» است و در کنار وی بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش،فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، همایون ارشادی، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیرصادقی، شروین امیرصادقی و با حضور داریوش فرهنگ و شهره لرستانی ایفای نقش کرده اند.

طراحی پوسترهای «آشوب» را حمیدرضا اسحاقی برعهده داشته است و از طریق موسسه پخش هدایت فیلم روی پرده خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.