چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

آخرین شنیده های سینماپرس؛

تیم «ثریا»، سازنده اولین مستند تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی

سيد ابراهيم رئیسی

سینماپرس: براساس شنیده های خبرنگار سینماپرس، مستندی که امروز پخش خواهد شد توسط سازندگان برنامه جنجالی «ثریا» ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت فیلم مستند سیدابراهیم رئیسی پخش می‌شود؛ پیش از این ستاد تبلیغاتی رئیسی، رنگ تبلیغاتی او را نیز انتخاب کرده بود؛ پرچم سه رنگ ایران که پیش‌بینی می‌شود در مستند او نیز به نوعی به کار گرفته شود.

براساس شنیده های خبرنگار سینماپرس، مستندی که امروز پخش خواهد شد توسط سازندگان برنامه جنجالی «ثریا» ساخته شده است.

برنامه «تا ثریا» در مدت کوتاه توانسته بینندگان بسیاری را جذب خود کند؛  آنچه سبب وجود ویژگی های فوق در این برنامه شده است، پرداختن به مشکلات حقیقی مردم و مسائلِ به واقع مهم و اولویتدار کشور، پرداختنِ به مشکلات از نگاه مردم، استفاده از تحلیل های علمی و آمار موثق، و بیان راهکارهای مفید و واقعی برای این مشکلات بوده است. همچنین می توان گفت این برنامه به واسطه استفاده از ظرفیت فکری نخبگان کشور، تنها پل ارتباطی مستقیم میان مردم، رسانه و نخبگان کشور است. ابزار و قالبکاربردی در پرداخت به مسائل در این برنامه نیز نوعی نوآوری در عرصه رسانه کشور بوده است.

برنامه «تا ثریا» بارها به واسطه انتقاد از دولت توسط مدیران تلویزیون تعطیل شده بود و رسانه ملی به برای پخش این برنامه به شدت توسط مدیران دولتی و همچنین روزنامه های زنجیره ای تحت فشار قرار گرفتند.

براساس این گزارش مستند دوم تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی توسط مهدی نقویان ساخته خواهد شد که طبق برنامه های پیش بینی شده برای پخش مستندهای تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از رسانه ملی پخش خواهد شد.

پیش از این مهدی نقویان درباره جزئیات این مستند در پاسخ به این سوال که با همکاری آقای فارسی این مستند ساخته می‌شود یا خیر گفت: آقای فارسی مستند دیگری می‌سازند زیرا دو مستند باید برای هر کاندیدا آماده شود که یکی از آن‌ها را من و دیگری را آقای فارسی می‌سازند.

مهدی نقویان در اولین تجربه مستند سریالی‌اش سراغ موضوع انقلاب اسلامی رفت و نتیجه آن مجموعه جذاب «در برابر طوفان» شد. این مستند در ۱۰ قسمتِ سی‌دقیقه‌ای از شبکه یک و مستند سیما پخش شد. او پیش از این مستندهای «برادران»، «رمز و راز ملکه»، «گاو خشمگین»، «بازی»، «زخم تازه» و ... را ساخته بود که تقریباً تمام آنها مورد توجه جشنواره‌های سینمای مستند قرار گرفته است.

براساس جدول زمانبندی شده پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز ۱۳ اردیبهشت مستند سید ابراهیم رئیسی، ۱۴ اردیبهشت مستند سید مصطفی میرسلیم، ۱۶ اردیبهشت مستند حسن روحانی، ۱۷ اردیبهشت مستند اسحاق جهانگیری و ۱۸ اردیبهشت مستند محمدباقر قالیباف از شبکه یک سیما و شبکه مستند به صورت همزمان پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.