چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

با این شایعه‌ها نگرانم اگر بمیرم کسی باور نکند!

اعتراف‌های احسان علیخانی و رامبد جوان در پانصدمین «خندوانه»

احسان علیخانی در خندوانه

سینماپرس: احسان علیخانی در پانصدمین قسمت از برنامه «خندوانه» مهمان رامبد جوان شد و ماجرای شایعه درگذشت تا لطیفه‌های ماه عسل و حاشیه‌های سه ستاره را بازگو کرد.

به گزارش سینماپرس، شامگاه سه‌شنبه (دوازدهم اردیبهشت ۹۶) به مناسبت پانصدمین برنامه «خندوانه» جشن و شادی در برنامه برپا شد.

در ابتدای برنامه آهنگ‌های شاد خندوانه‌ای پخش شد و مردم با شادی و دست زدن این ترانه‌ها را زمزمه کردند و سپس احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» وارد صحنه شد.

در ابتدای گفتگو رامبد جوان خطاب به احسان علیخانی گفت: تو یکی از بهترین و پرطرفدارترین مهمان‌های برنامه بودی به همین دلیل است که در این ایام و در پانصدمین قسمت برنامه دعوت کردیم که دوباره در برنامه حاضر شوی.

احسان علیخانی ابتدا از عوامل برنامه خندوانه و این برنامه تقدیر کرد.

رامبد جوان سپس از ماه عسل پرسید که چندمین سال از اجرا را پشت سر گذاشته و علیخانی پاسخ داد: امسال یازدهمین سال ماه عسل است.

علیخانی درباره برنامه سه ستاره و حواشی آن نیز اطهار کرد: سه ستاره برنامه پر حاشیه‌ای بود که اگر بخواهم همه را بگویم شاید باعث ناراحتی خیلی‌ها شود. اجازه بدهید یک اعتراف کنم، تو دیوانه‌ترین آدمی هستی که در سه ستاره حضور داشتی، اما دیوانه به تعبیر بسیار خوب. تو برنده شدن در هر شرایطی را دوست داری و راه آن را می‌دانی. فضای سه ستاره جشنواره‌ای و آکادمیک نیست بلکه تنها یک برنامه تلویزیونی است.

در ادامه برنامه و این گفت‌وگو، رامبد جوان با اشاره‌ به ساخته شدن لطیفه‌هایی که در فضای مجازی درباره احسان علیخانی ساخته شده، پرسید که آیا با آنها می‌خندد؟ به کدامشان بیشتر خندیده است؟ و تعدادی از این جوک‌ها را برای احسان علیخانی تعریف کرد.

رامبد جوان درباره خبر شایعه فوت او سوال کرد که احسان  علیخانی گفت: ابتدای صحبت برای آقای توتونچی دست بزنید (همان مجری که خبر فوت احسان علیخانی را اعلام کرد) همه اینها تقصیر آقای توتونچی نبود بلکه انتشار این خبر در فضای مجازی باعث این اتفاق شد. من در دفترم خواب بودم که با صدای یکی از بچه‌ها بیدار شدم که داشت قسم می‌خورد که احسان خواب است و نمرده.
به سراغ تلفن همراهم که رفتم، با دیدن تماس‌های بی پاسخ شگفت زده شدم. جواب عادل فردوسی پور را دادم، وقتی صدای من را شنید با کلی داد و بیداد تلفن را قطع کرد. سال ۹۵ سال خوبی برای من نبود. تلفنم پشت سر هم زنگ می خورد. در این بین یکی از دوستانم که مدت ها از من خبر نداشت وارد دفتر شد و شروع به گریه کردن کرد. باور نمیکرد که من زنده‌ام. وقتی من را دید یک سیلی به من زد و رفت. حال مادرم از همه بدتر بود، وقتی با تلفن با او صحبت می‌کردم و می‌گفتم که من زنده‌ام باور نمی‌کرد و میگفت به من دروغ نگویید. با این شایعه‌ها من نگرانم اگر بمیرم کسی باور نکند.

در ادامه گفتگو رامبد لطیفه‌هایی از بغض احسان علیخانی در ماه عسل خواند و احسان علیخانی از خاطره بغض کردن در ماه عسل گفت و باز هم جوک‌هایی از علیخانی تعریف و فضای شادی در برنامه ایجاد شد.

علیخانی سپس اظهار کرد: همه مردم فکر می‌کنند مجری‌های برنامه مشکلی ندارند و خیلی از مردم با دیدن تو فکر می‌کنند خیلی بی‌دردی اما سوالی که می‌تواند در ذهن مردم پیش بیآید این است که رامبد اگر خیلی خسته شود چه کاری انجام می‌دهد؟

مجری خندوانه گفت: بزرگترین چیزی که یاد گرفته‌ام صبر است. من در مواقع مواجهه با مشکلات سکوت می‌کنم و هیچ حرفی نمی‌زنم و تصمیمی نمی‌گیرم. من آدم صبوری هستم و نسبت به قبل آرام‌تر شده‌ام و راحت‌تر خشمم را کنترل می‌کنم. خیلی روی خودم کار می کنم. ورزش می‌کنم، کمتر عصبانی می‌شوم، سیگار را ترک کرده‌ام و برای سلامتی‌ام بیشتر تلاش می‌کنم.

در ادامه این گفتگو رامبد از علیخانی پرسید تو برای کنترل خشمت چه می‌کنی؟ علیخانی ادامه داد: احساس می‌کنم آدم ضعیفی هستم و همین من را خشمگین می‌کند و احساس بدی در من به وجود می‌آورد. همین مساله تلنگری برای من بود که برای حل این مساله سراغ ورزش بوکس بروم و با این کار احساس کردم چقدر آرام‌تر شده‌ام.

در ادامه این گفتگو علیخانی در پاسخ به اینکه تا چه زمانی به برنامه‌سازی ادامه خواهد داد؟ گفت: تا جایی که بتوانم و موثر باشم در تلویزیون می مانم اما دوست دارم به سراغ مستند سازی و تهیه کنندگی بروم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.