یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:

«آرام می‌گیریم» اثری گرانسنگ و ارزش‌مدار بود

سردار نقدی

سینماپرس: در پی استقبال مخاطبان از مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» سردار نقدی، از کارگردان این سریال تقدیر کرد.

به گزارش سینماپرس در متن تقدیر سردار نقدی خطاب به سهرابی آمده است:‌ «برای پاسداشت تلاش‌های ارزنده حضرتعالی در عرصه هنر متعالی، ارزشمند و آگاهی بخش؛ تقدیم به شما به پاس ساخت اثر گرانسنگ و ارزش‌مدار آرام می‌گیریم.» «آرام می‌گیریم» به تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه۲ سیماست که پخش آن از بهمن‌ماه سال پیش آغاز شد و تا روزهای پایانی سال ادامه داشت. این سریال ۵۰ قسمتی که پس از مدت‌ها با ارائه پیام‌هایی اخلاقی و ارزشی تولید و پخش شد بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گرفت و نشان داد که مردم همچنان طالب فیلم‌ها و سریال‌هایی با مفاهیم ارزشی و انقلابی هستند.

«آرام می‌گیریم» به عنوان یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های شاخص چند سال اخیر تلویزیون، توانست مخاطبان زیادی را از اقشار و اقوام و سنین مختلف با خود همراه کند و از این حیث جزو سریال‌های موفق چند سال اخیر سیما قلمداد شود.

چنانکه در برنامه تلویزیونی «سین مثل سریال» که در روزهای پایانی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد و طی آن سریال‌های پخش شده در طول سال در معرض رقابت و انتخاب مردمی قرار گرفتند «آرام می‌گیریم» موفق شد با پشت سر گذاشتن سریال‌های شاخص حتی با موضوعات طنز، بیشترین رأی مردمی را از آن خود کند و در صدر این سریال‌ها، پس از یک برنامه کودک روزپخش که به واقع در زمره سریال‌های تلویزیونی نمی‌گنجید، قرار بگیرد. در برنامه مذکور کامران تفتی، بازیگر نقش جلال در سریال «آرام می‌گیریم» نیز با رأی مردم در صدر بازیگران قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر مرد سال تلویزیون را از آن خود کرد.

«آرام می‌گیریم» قصه‌ای خانوادگی - اجتماعی را روایت می‌کرد که طی آن به معضلات دامنگیر خانواده‌ها و بالطبع جامعه پرداخته می‌شد. در این سریال علاوه بر فضای اجتماعی، خطوطی پررنگ و تأثیرگذار از زندگی شخصی و حرفه‌ای یکی از سرداران سپاه و چند پاسدار نیز روایت می‌شد که در جهت حفظ امنیت مرزها اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دادند. در این خط قصه، شخصی به نام مجتبی با درجه سرگردی حضور داشت که زندگی خانوادگی او نیز با توجه به شیرینی و عشق والایی که داشت تبدیل به محبوب‌ترین خط قصه سریال شد. چنانکه با شهادت این شخصیت محبوب مخاطبان سریال در کامنت‌ها و اظهارنظرهای مختلف با اندوه و ناراحتی عمیق نسبت به شهادت مجتبی فامنین واکنش نشان دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.